Meest slechte reisorganisatie ooit 2 keer vlucht geannuleerd alternatieve komen voor eigen rekening taxi kosten 600 euro naar andere luchthaven vlucht wijzigen gemiste reisdagen verlengen alle komt voor eigen rekening
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Huub
|
Een reis geboekt bij Alltours via Tjingo, all inclusive. Bij aankomst in het hotel op Gran Canaria bleek dat het hotel gerenoveerd werd. Dit met gevolgd, dat verblijf bij het hotel overdag bijna niet te doen was door de overlast van de herrie van de sloophamers etc. Het hotel was een hotel wat exclusief samenwerkt met Alltours, dus Alltours moest ban de renovatie op de hoogte zijn. Klacht ingediend bij de reisleiding ter plaatse. Na de vakantie klacht ingediend bij Alltours, via Tjingo, dat was begin juni 2017. Na lange tijd en informeren van onze kant, bericht gehad dat onze klacht niet bekend was bij Alltours. Na bemiddeling door Tjingo werd klacht alsnog in behandeling door Altours. Begin november bericht gehad dat een vergoeding overgemaakt zal worden. Bedrag is lager, dan andere hotelgangers kregen na hun klacht. Zij hadden hetzelfde reisbedrag betaald als wij. Al met al vijf maanden na de reis werd de verpeste vakantie afgedaan met een bedragje van ongeveer
€ 160. Voor ons in ieder geval nooit meer Alltours.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Trendbox Panel
|
Goede oplossing door snel reageren. We hadden een reis bij Globe geboekt,al bij de All tours mensen maar toen ging Globe failliet en wisten we het even niet meer. Dat heeft Alltours snel opgepakt en met ons contact opgenomen en de zaken zelf weer richting onze vakantie gezet waardoor we nu weten dat het gewoon doorgaat.
7.5
0
1
Trendbox Panel
|
prima on-line met persoonlijke hulp het is een duitse reisorganisatie echter met nederlands sprekende medewerkers, het is mogelijk om zowel on-line als per telefoon (gratis) te boeken, je wordt werkelijk uitstekend geadviseerd. afwikkeling (documenten) is ook prima. en op vele duitse vliegvelden een eigen helpdesk.
4 Reviews Plaats review
Jjp van opijnen
|Meest slechte reisorganisatie ooit 2 keer vlucht geannuleerd alternatieve komen voor eigen rekening taxi kosten 600 euro naar andere luchthaven vlucht wijzigen gemiste reisdagen verlengen alle komt voor eigen rekening
Huub
|Een reis geboekt bij Alltours via Tjingo, all inclusive. Bij aankomst in het hotel op Gran Canaria bleek dat het hotel gerenoveerd werd. Dit met gevolgd, dat verblijf bij het hotel overdag bijna niet te doen was door de overlast van de herrie van de sloophamers etc. Het hotel was een hotel wat exclusief samenwerkt met Alltours, dus Alltours moest ban de renovatie op de hoogte zijn. Klacht ingediend bij de reisleiding ter plaatse. Na de vakantie klacht ingediend bij Alltours, via Tjingo, dat was begin juni 2017. Na lange tijd en informeren van onze kant, bericht gehad dat onze klacht niet bekend was bij Alltours. Na bemiddeling door Tjingo werd klacht alsnog in behandeling door Altours. Begin november bericht gehad dat een vergoeding overgemaakt zal worden. Bedrag is lager, dan andere hotelgangers kregen na hun klacht. Zij hadden hetzelfde reisbedrag betaald als wij. Al met al vijf maanden na de reis werd de verpeste vakantie afgedaan met een bedragje van ongeveer
€ 160. Voor ons in ieder geval nooit meer Alltours.
Trendbox Panel
|Goede oplossing door snel reageren.
We hadden een reis bij Globe geboekt,al bij de All tours mensen maar toen ging Globe failliet en wisten we het even niet meer. Dat heeft Alltours snel opgepakt en met ons contact opgenomen en de zaken zelf weer richting onze vakantie gezet waardoor we nu weten dat het gewoon doorgaat.
Trendbox Panel
|prima on-line met persoonlijke hulp
het is een duitse reisorganisatie echter met nederlands sprekende medewerkers, het is mogelijk om zowel on-line als per telefoon (gratis) te boeken, je wordt werkelijk uitstekend geadviseerd. afwikkeling (documenten) is ook prima. en op vele duitse vliegvelden een eigen helpdesk.