Klik hier om je antwoord te annuleren.
18 september 2014
Klantvriendelijk, ruim goed gesorteerd en makkelijk te bereiken
Winkel is altijd prettig en opgeruimd. Vriendelijk personeel
zeer prettige winkel met hele mooie prijzen wij komen er vaak.
dat heb ik aangegeven prijs verhouding nog een prettige dag verder
spullen gaan vaak wel snel kapot, maar ze hebben veel leuke dingen
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
133 Reviews Plaats review
Klant van Action
|Klantvriendelijk, ruim goed gesorteerd en makkelijk te bereiken
Klant van Action
|Winkel is altijd prettig en opgeruimd. Vriendelijk personeel
Klant van Action
|zeer prettige winkel met hele mooie prijzen wij komen er vaak.
Ton
|dat heb ik aangegeven prijs verhouding nog een prettige dag verder
Klant van Action
|spullen gaan vaak wel snel kapot, maar ze hebben veel leuke dingen