fijne grote maar vooral, een opgeruimde winkel, groot assortiment
9.0
0
Klant van Action
|
Goede sortering. slaag vaak, kom ook altijd met meer terug als de bedoeling was. Weleens jammer dat als je iets ziet, je het meteen moet mee nemen, de volgende dag is het er vaak niet meer.
8.7
0
Ben
|
Ik ben uitermate tevreden. Vooral het assortiment, de acties en aanbiedingen, het zeer gunstige prijsniveau en de prijs- en kwaliteitsverhouding. Ik ontmoette hier ook een bijzonder behulpzame winkelchef.
9.0
0
Esmeralda
|
Personeel mag wat vriendelijker zijn, zeker bij de servicebalie. Zou fijn zijn als de openingstijden van alle vestigingen worden aangepast. Waarom niet tot 21. 00 u alle dagen?
7.7
0
Klant van Action
|
het is een mooie winkel, wordt vriendelijk geholpen
133 Reviews Plaats review
ans
|fijne grote maar vooral, een opgeruimde winkel, groot assortiment
Klant van Action
|Goede sortering. slaag vaak, kom ook altijd met meer terug als de bedoeling was. Weleens jammer dat als je iets ziet, je het meteen moet mee nemen, de volgende dag is het er vaak niet meer.
Ben
|Ik ben uitermate tevreden. Vooral het assortiment, de acties en aanbiedingen, het zeer gunstige prijsniveau en de prijs- en kwaliteitsverhouding. Ik ontmoette hier ook een bijzonder behulpzame winkelchef.
Esmeralda
|Personeel mag wat vriendelijker zijn, zeker bij de servicebalie. Zou fijn zijn als de openingstijden van alle vestigingen worden aangepast. Waarom niet tot 21. 00 u alle dagen?
Klant van Action
|het is een mooie winkel, wordt vriendelijk geholpen