Had problemen met iban invullen,klantenservice gebeld, 8 minuten aan de lijn” heel normaal is overal hetzelfde “ binnen 15 seconden opgelost, heel vriendelijke en duidelijke medewerkers.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Anneke
|
Prima om zaken mee te doen duidelijk en snel ga de rest ook bij ASR onderbrengen
Anneke
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Purcy Holland
|
Ik kies zelf van a.s.r.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
J.
|
Lang uitstellen en dan binnen 3 tellen geregeld. Inboedel, aansprakelijkheid en doorlopende reis. Bovenop de al bestaande zorgverzekering met een combinatiekorting. Prima zo!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Bineet
|
I applied for 3 insurance
House, content and liability
Apparently only one is visible in profile and i only got 1 mail and when i tried to contact asr via live chat no one answered. Same goes for whatsapp.
Calling i can't do because it talks in Dutch which i dont understand
67 Reviews Plaats review
Robert Nooij
|Had problemen met iban invullen,klantenservice gebeld, 8 minuten aan de lijn” heel normaal is overal hetzelfde “ binnen 15 seconden opgelost, heel vriendelijke en duidelijke medewerkers.
Anneke
|Prima om zaken mee te doen duidelijk en snel ga de rest ook bij ASR onderbrengen
Anneke
Purcy Holland
|Ik kies zelf van a.s.r.
J.
|Lang uitstellen en dan binnen 3 tellen geregeld. Inboedel, aansprakelijkheid en doorlopende reis. Bovenop de al bestaande zorgverzekering met een combinatiekorting. Prima zo!
Bineet
|I applied for 3 insurance
House, content and liability
Apparently only one is visible in profile and i only got 1 mail and when i tried to contact asr via live chat no one answered. Same goes for whatsapp.
Calling i can't do because it talks in Dutch which i dont understand