Ik heb zelden zo’n frustrerende ervaring gehad met een bedrijf. Op 29 mei 2025 heb ik een hele mooie, nette bank uitgezocht bij A-Meubel in Delft.
Daar kreeg ik te horen dat de maximale levertijd 10 weken zou zijn dat kwam precies goed uit.
Vanaf week 10 begon echter de onduidelijkheid over de levering. Wekenlang kreeg ik geen concrete informatie men kon mij niets vertellen. Wat het extra vreemd maakt, is dat ik in het begin altijd binnen 1 dag reactie kreeg op mijn mails, maar zodra het aankwam op de levering bleef het stil.
Ik heb meerdere keren gemaild en duidelijk uitgelegd dat de bank binnen een bepaalde termijn geleverd moest worden. Uiteindelijk stond ik op het punt om de bestelling te annuleren en precies toen kon de bank “ineens” wel geleverd worden. Alleen was ik toen niet meer in de mogelijkheid om de bank te ontvangen.
Ik probeerde nog mee te denken en stelde verschillende oplossingen voor, maar dat was allemaal niet mogelijk. Met veel moeite heb ik toen iemand geregeld die de bank alsnog kon aannemen, maar daarop kreeg ik geen enkele reactie meer.
Twaalf dagen gingen voorbij je zou bijna denken dat ze tijd probeerden te rekken omdat de bank er nog niet was. Pas op het allerlaatste moment, na weer dagen stilte, kon de bank geleverd worden.
Volgens hun eigen CDW-voorwaarden zou de maximale levertijd 14 + 30 dagen moeten zijn, maar uiteindelijk is de bank pas na 4 maanden en 16 dagen geleverd puur door de verlate reacties en slechte opvolging van A-Meubel zelf.
Vandaag is de bank eindelijk binnengekomen. Het is enorm teleurstellend om te merken dat de communicatie goed was zolang alles in hun straatje viel, maar volledig instort zodra het aankomt op verantwoordelijkheid nemen of klantgericht handelen.
De bank zelf zal ongetwijfeld mooi zijn, maar de manier waarop dit proces verlopen is, heeft voor mij alle plezier aan de aankoop weggenomen.
Ik hoop oprecht dat A-Meubel hier iets mee doet, want dit is niet netjes zo ga je niet met klanten om.
2.0
M. de Jong
|
In de winkel vriendelijk geholpen. Wij vroegen om een montageservice, omdat we dit zelf niet konden. Dit was volgens de verkoper echter niet nodig.
Wachttijd tot levering was met 13 weken lang.
Aflevering zou tussen 12.15 en 15.15 uur zijn, maar bezorgers kwamen pas om 17.00 uur zonder melding, communicatie of excuus.
Kasten werden midden in de huiskamer gezet, waarbij de pootjes en de verlichting toch nog zelf geïnstalleerd moest worden. Een van de kasten werd ondersteboven gezet, waarbij ons laminaat beschadigde. Ook een randje van de kast is beschadigd, waarschijnlijk bij vervoer.
Uiteindelijk externe hulp moeten inschakelen om de kasten alsnog goed te monteren en installeren.
Klantenservice stuurde ons met de klachten door naar 'team planning'. Uiteindelijk pas na een extra reminder pas na meer dan twee weken een reactie ontvangen dat we een bosje bloemen of een flesje wijn zouden krijgen.
Inmiddels weer meer dan vier weken later niets meer vernomen of ontvangen.
Door de slechte service zullen we hier nooit meer kopen!
1.0
A Uitslag
|
Ik vind het vreemd dat je al betalen moet als de meubels nog in de verpakking in de auto staan.Ook willen de bezorgers niet tillen.De meubels worden niet uit de verpakking gehaald.Ik vind dat de verkoper zulke zaken in de winkel bij de verkoop moet zeggen.Verder zag alles er prima uit.
6.0
Yara
|
Vandaag mijn mooie bank binnen gehad!
Super aardige bezorgers. Alleen wat ik niet netjes vind is, dat het afval (karton,plastic) werd achtergelaten. Menner zei dat doen wij niet.
Voor de rest een top winkel en zeker betaalbaar!
9.0
Ireen
|
Kleurverschil bank
Nadat wij onze "groene" bank en eetkamerstoelen hadden gekocht bleken ze bij bezorging helemaal niet zo groen te zijn. Na mijn klacht bij A-meubel bekend te hebben gemaakt, kreeg ik eerst te horen dat ik er voor getekend had. Mijn voorstel om met een hoes van de bank na de winkel te komen zou doorgezet worden na de klantenservice. Die moesten met enige spoed kontakt met mij opnemen. Na 2 weken nog niets gehoord. Druk denkt u misschien. Nee hoor, onder een andere naam kon ik al binnen een week terecht om meubels te bekijken. Mijn hoes had ik natuurlijk meegenomen. Wat blijkt daar " Mijn hoes is net zo groen als hun bank ". Lichtinval dus. In de winkel hangt een soort bouwlamp. Dus ga met een deel van uw meubelstuk naar buiten, om de echte kleur te zien. Ik vind dat dit in de winkel duidelijk aangegeven moet worden. Je koopt een groene bank, dan moet hij thuis net zo groen zijn als in de winkel
208 Reviews Plaats review
Kiki
|Ik heb zelden zo’n frustrerende ervaring gehad met een bedrijf. Op 29 mei 2025 heb ik een hele mooie, nette bank uitgezocht bij A-Meubel in Delft.
Daar kreeg ik te horen dat de maximale levertijd 10 weken zou zijn dat kwam precies goed uit.
Vanaf week 10 begon echter de onduidelijkheid over de levering. Wekenlang kreeg ik geen concrete informatie men kon mij niets vertellen. Wat het extra vreemd maakt, is dat ik in het begin altijd binnen 1 dag reactie kreeg op mijn mails, maar zodra het aankwam op de levering bleef het stil.
Ik heb meerdere keren gemaild en duidelijk uitgelegd dat de bank binnen een bepaalde termijn geleverd moest worden. Uiteindelijk stond ik op het punt om de bestelling te annuleren en precies toen kon de bank “ineens” wel geleverd worden. Alleen was ik toen niet meer in de mogelijkheid om de bank te ontvangen.
Ik probeerde nog mee te denken en stelde verschillende oplossingen voor, maar dat was allemaal niet mogelijk. Met veel moeite heb ik toen iemand geregeld die de bank alsnog kon aannemen, maar daarop kreeg ik geen enkele reactie meer.
Twaalf dagen gingen voorbij je zou bijna denken dat ze tijd probeerden te rekken omdat de bank er nog niet was. Pas op het allerlaatste moment, na weer dagen stilte, kon de bank geleverd worden.
Volgens hun eigen CDW-voorwaarden zou de maximale levertijd 14 + 30 dagen moeten zijn, maar uiteindelijk is de bank pas na 4 maanden en 16 dagen geleverd puur door de verlate reacties en slechte opvolging van A-Meubel zelf.
Vandaag is de bank eindelijk binnengekomen. Het is enorm teleurstellend om te merken dat de communicatie goed was zolang alles in hun straatje viel, maar volledig instort zodra het aankomt op verantwoordelijkheid nemen of klantgericht handelen.
De bank zelf zal ongetwijfeld mooi zijn, maar de manier waarop dit proces verlopen is, heeft voor mij alle plezier aan de aankoop weggenomen.
Ik hoop oprecht dat A-Meubel hier iets mee doet, want dit is niet netjes zo ga je niet met klanten om.
Team A-Meubel
|Team A-Meubel
|
|M. de Jong
|In de winkel vriendelijk geholpen. Wij vroegen om een montageservice, omdat we dit zelf niet konden. Dit was volgens de verkoper echter niet nodig.
Wachttijd tot levering was met 13 weken lang.
Aflevering zou tussen 12.15 en 15.15 uur zijn, maar bezorgers kwamen pas om 17.00 uur zonder melding, communicatie of excuus.
Kasten werden midden in de huiskamer gezet, waarbij de pootjes en de verlichting toch nog zelf geïnstalleerd moest worden. Een van de kasten werd ondersteboven gezet, waarbij ons laminaat beschadigde. Ook een randje van de kast is beschadigd, waarschijnlijk bij vervoer.
Uiteindelijk externe hulp moeten inschakelen om de kasten alsnog goed te monteren en installeren.
Klantenservice stuurde ons met de klachten door naar 'team planning'. Uiteindelijk pas na een extra reminder pas na meer dan twee weken een reactie ontvangen dat we een bosje bloemen of een flesje wijn zouden krijgen.
Inmiddels weer meer dan vier weken later niets meer vernomen of ontvangen.
Door de slechte service zullen we hier nooit meer kopen!
Team A-Meubel
|Team A-Meubel
|
|Team A-Meubel
|
|A Uitslag
|Ik vind het vreemd dat je al betalen moet als de meubels nog in de verpakking in de auto staan.Ook willen de bezorgers niet tillen.De meubels worden niet uit de verpakking gehaald.Ik vind dat de verkoper zulke zaken in de winkel bij de verkoop moet zeggen.Verder zag alles er prima uit.
Yara
|Vandaag mijn mooie bank binnen gehad!
Super aardige bezorgers. Alleen wat ik niet netjes vind is, dat het afval (karton,plastic) werd achtergelaten. Menner zei dat doen wij niet.
Voor de rest een top winkel en zeker betaalbaar!
Ireen
|Kleurverschil bank
Nadat wij onze "groene" bank en eetkamerstoelen hadden gekocht bleken ze bij bezorging helemaal niet zo groen te zijn. Na mijn klacht bij A-meubel bekend te hebben gemaakt, kreeg ik eerst te horen dat ik er voor getekend had. Mijn voorstel om met een hoes van de bank na de winkel te komen zou doorgezet worden na de klantenservice. Die moesten met enige spoed kontakt met mij opnemen. Na 2 weken nog niets gehoord. Druk denkt u misschien. Nee hoor, onder een andere naam kon ik al binnen een week terecht om meubels te bekijken. Mijn hoes had ik natuurlijk meegenomen. Wat blijkt daar " Mijn hoes is net zo groen als hun bank ". Lichtinval dus. In de winkel hangt een soort bouwlamp. Dus ga met een deel van uw meubelstuk naar buiten, om de echte kleur te zien. Ik vind dat dit in de winkel duidelijk aangegeven moet worden. Je koopt een groene bank, dan moet hij thuis net zo groen zijn als in de winkel
Team A-Meubel
|