Ik kwam op 3 november op de spoedeisende hulp terecht. Ik moest gelijk opgenomen worden en werd s'avonds nog geopereerd. De betreffende verpleegster heeft mijn horloge af gedaan omdat zij een infuus moest aanleggen. Ik ben opgehaald om naar mijn kamer gebracht te worden en kwam na mijn operatie, dezelfde avond er achter dat mijn horloge niet meegenomen was. Er is die avond en dagen en weken erna door mij navraag gedaan, door het ernstige vertragen door het ziekenhuis om navraag te doen bij de betreffende verpleegster dit heeft bijna 2 maanden geduurd, werd aangegeven dat zij zich niet herinnerd mijn horloge af gedaan te hebben, en daarom krijg ik de 120 euro niet vergoed. Ik was het daar niet mee eens en bezwaar gemaakt, krijg ik terug dat de vraag is of ik wel een horloge omhad, alsof ik achterlijk ben, de verpleegster heeft niet via het procotool gewerkt en of ze weet het echt niet meer na 2 maanden wat ik me kan voorstellen of ze is bang voor de gevolgen. Ik krijg nu uit coulance 60 euro. Nare bijsmaak van deze gang van zaken.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hovestad K
|
Als je Rolstoel gebonden bent is het een ramp zowel op de opname afdelingen als in het algemeen te krappe toilet douche ruimte invalide toilet vaak bezet door balie medewerkers er zijn sowieso teweinig voorzieningen voor minder valide vaak werken de voorzieningen niet of zijn moeilijk te bereiken doe hier bij de volgende renovatie wat aan
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
Gemiddeld Vriendelijk baliepersoneel op de afdeling, niet zo aan de algemene balie
6.5
0
1
Trendbox Panel
|
Goed ziekenhuis Afdeling cardiologie: Bij klachten kan ik op korte termijn komen. Wordt serieus genomen.
7.0
0
1
Trendbox Panel
|
Zkh dat weinig rekening houdt met minder valide mensen Rolstoelen kosten 1 euromunt Handiger zou zijn 50 cent of winkelwagenmuntje Parkeren is gruwelijk duur, ook op plaatsen waarvoor je een invaidekaart hebt Door verbouwing hoofdingang slecht bereikbaar voor minder valide mensen
12 Reviews Plaats review
Monique
|Ik kwam op 3 november op de spoedeisende hulp terecht. Ik moest gelijk opgenomen worden en werd s'avonds nog geopereerd. De betreffende verpleegster heeft mijn horloge af gedaan omdat zij een infuus moest aanleggen. Ik ben opgehaald om naar mijn kamer gebracht te worden en kwam na mijn operatie, dezelfde avond er achter dat mijn horloge niet meegenomen was. Er is die avond en dagen en weken erna door mij navraag gedaan, door het ernstige vertragen door het ziekenhuis om navraag te doen bij de betreffende verpleegster dit heeft bijna 2 maanden geduurd, werd aangegeven dat zij zich niet herinnerd mijn horloge af gedaan te hebben, en daarom krijg ik de 120 euro niet vergoed. Ik was het daar niet mee eens en bezwaar gemaakt, krijg ik terug dat de vraag is of ik wel een horloge omhad, alsof ik achterlijk ben, de verpleegster heeft niet via het procotool gewerkt en of ze weet het echt niet meer na 2 maanden wat ik me kan voorstellen of ze is bang voor de gevolgen. Ik krijg nu uit coulance 60 euro. Nare bijsmaak van deze gang van zaken.
Hovestad K
|Als je Rolstoel gebonden bent is het een ramp zowel op de opname afdelingen als in het algemeen te krappe toilet douche ruimte invalide toilet vaak bezet door balie medewerkers er zijn sowieso teweinig voorzieningen voor minder valide vaak werken de voorzieningen niet of zijn moeilijk te bereiken doe hier bij de volgende renovatie wat aan
Trendbox Panel
|Gemiddeld
Vriendelijk baliepersoneel op de afdeling, niet zo aan de algemene balie
Trendbox Panel
|Goed ziekenhuis
Afdeling cardiologie: Bij klachten kan ik op korte termijn komen. Wordt serieus genomen.
Trendbox Panel
|Zkh dat weinig rekening houdt met minder valide mensen
Rolstoelen kosten 1 euromunt Handiger zou zijn 50 cent of winkelwagenmuntje Parkeren is gruwelijk duur, ook op plaatsen waarvoor je een invaidekaart hebt Door verbouwing hoofdingang slecht bereikbaar voor minder valide mensen