Bezorg- en montagedienst mogen nog wel een cursus klantvriendelijkheid krijgen. Helaas onze 5 sterren moeten veranderen in 2. Betaald voor het leveren en monteren van de bank een bedrag bij als je in de winkel bent, maar de bezorgers met een grove en onbeleefde ***, want mond kan je dat niet noemen laten mijn ouders van 71jr gewoon zitten met een hoekgedeelte in de gang. Ja is heel makkelijk je moet dit dit en dat doen, is vaker zo. En krijgen nog een sneer dat ze eerst iets hadden moeten opmeten. Waarom heeft dat onkundig, onbeschoft personeel dan geen gereedschap bij waarmee ze de beloofde montage kunnen uitvoeren. Als het zo makkelijk is als hun zeggen! Ze moesten ook gelijk pinnen alsof ze de bank niet zouden kunnen betalen, belachelijk die service bij bezorgen verdient geen schoonheidsprijs. In de winkel niks over te zeggen, maar die mensen werken blijkbaar op bonus/provisie dat ze zo der best doen, want de aflevering is nog geen een ster waardig. Wat zijn die bezorgers een slecht visitekaartje voor het bedrijf! Levering betreft 07-04-2025 in de middag. Aankoop in winkel op 08-01-2025, beloofde leverdatum was eerder als afgesproken, dus daar valt niet veel van te zeggen.
2.0
Bol
|
Geen goed bedrijf voor dat je de bank hebt gezien moet je al afrekenen anders brengen ze hem niet binnen en de twee mannen waren zeer onbeschoft zeer asociale mannen willen gewoon met een karretje binnen rijden op mijn nieuwe vloer omdat ik dat niet wilde zei de man dan schuif ik hem over de vloer ze zijn te lui dat ze de bank moesten optillen we zijn zeer ontevreden.
1.0
Ricardo
|
Hele mooie en gezellige winkel!
10
Lodewijk99@gmail.com
|
Zeer fijne winkel
10
Geschoffeerde klant
|
Wat een verschrikkelijke zaak. De jonge verkoper maakte het het meest bont door openlijk ruzie met me te gaan maken, op een dreigende manier voor me te gaan staan en mijn telefoon uit mijn handen te trekken. Woonsquare Oss heeft zijn eigen definitie van klantvriendelijkheid. Ik raad iedereen deze louche toko af!
67 Reviews Plaats review
SFA
|Bezorg- en montagedienst mogen nog wel een cursus klantvriendelijkheid krijgen. Helaas onze 5 sterren moeten veranderen in 2. Betaald voor het leveren en monteren van de bank een bedrag bij als je in de winkel bent, maar de bezorgers met een grove en onbeleefde ***, want mond kan je dat niet noemen laten mijn ouders van 71jr gewoon zitten met een hoekgedeelte in de gang. Ja is heel makkelijk je moet dit dit en dat doen, is vaker zo. En krijgen nog een sneer dat ze eerst iets hadden moeten opmeten. Waarom heeft dat onkundig, onbeschoft personeel dan geen gereedschap bij waarmee ze de beloofde montage kunnen uitvoeren. Als het zo makkelijk is als hun zeggen! Ze moesten ook gelijk pinnen alsof ze de bank niet zouden kunnen betalen, belachelijk die service bij bezorgen verdient geen schoonheidsprijs. In de winkel niks over te zeggen, maar die mensen werken blijkbaar op bonus/provisie dat ze zo der best doen, want de aflevering is nog geen een ster waardig. Wat zijn die bezorgers een slecht visitekaartje voor het bedrijf! Levering betreft 07-04-2025 in de middag. Aankoop in winkel op 08-01-2025, beloofde leverdatum was eerder als afgesproken, dus daar valt niet veel van te zeggen.
Bol
|Geen goed bedrijf voor dat je de bank hebt gezien moet je al afrekenen anders brengen ze hem niet binnen en de twee mannen waren zeer onbeschoft zeer asociale mannen willen gewoon met een karretje binnen rijden op mijn nieuwe vloer omdat ik dat niet wilde zei de man dan schuif ik hem over de vloer ze zijn te lui dat ze de bank moesten optillen we zijn zeer ontevreden.
Ricardo
|Hele mooie en gezellige winkel!
Lodewijk99@gmail.com
|Zeer fijne winkel
Geschoffeerde klant
|Wat een verschrikkelijke zaak. De jonge verkoper maakte het het meest bont door openlijk ruzie met me te gaan maken, op een dreigende manier voor me te gaan staan en mijn telefoon uit mijn handen te trekken. Woonsquare Oss heeft zijn eigen definitie van klantvriendelijkheid. Ik raad iedereen deze louche toko af!