Al meerdere malen een autoverzekering gehad bij voogd en voogd. Door verkoop auto's verzekeringen beëindigd. Nog nooit geld teruggekregen van reeds betaalde premie, altijd waren de administratiekosten toevallig net zo hoog als de premie die terug betaald moest worden. Bij de laatste keer was ik er zat van en ook de laatste verzekering beëindigd met inachtneming van 30 dagen opzegtermijn. Wat schetst mijn verbazing, ik kon nog meer aan administratiekosten betalen dan dat de verzekeringspremie was. Ze heffen zelfs administratiekosten over betaalde assurantiebelasting. Schandalig!!! Bij deze maatschappij verzeker ik nooit weer iets.
0.0
0
1
BramW
|
Klant onvriendelijk Klant onvriendelijk bedrijf. Jarenlang netjes mijn premie betaald. Één keer gaat er iets mis met betaling, krijg ik gelijk een dreigbrief en moet ik €10,-,extra administratiekosten betalen. Walgelijke vertoning. Dit is dus hoe zij met klanten omgaan. En ik ben niet de enige als ik zo de ervaringen lees (zie ook: beter.com). Geen aanrader
1.5
0
1
Trendbox Panel
|
Goede zaak Persoonlijke behandelig en service. Snelle afhandeling van zaken
7.0
0
1
Trendbox Panel
|
geen problemen bij overschrijving van de nieuwe auto werd alles snel en secuur verwerkt
7.5
0
1
Trendbox Panel
|
Goede en snelle service. ! Correcte afhandeling van mijn beeindiging van verzekering van mijn auto
35 Reviews Plaats review
roelina
|hoge administratiekosten beëindigen autoverzekering
1 bericht
Al meerdere malen een autoverzekering gehad bij voogd en voogd. Door verkoop auto's verzekeringen beëindigd. Nog nooit geld teruggekregen van reeds betaalde premie, altijd waren de administratiekosten toevallig net zo hoog als de premie die terug betaald moest worden. Bij de laatste keer was ik er zat van en ook de laatste verzekering beëindigd met inachtneming van 30 dagen opzegtermijn. Wat schetst mijn verbazing, ik kon nog meer aan administratiekosten betalen dan dat de verzekeringspremie was. Ze heffen zelfs administratiekosten over betaalde assurantiebelasting. Schandalig!!! Bij deze maatschappij verzeker ik nooit weer iets.
Voogd & Voogd
|Voo&Voo
|Voo&Voo
|BramW
|Klant onvriendelijk
Klant onvriendelijk bedrijf. Jarenlang netjes mijn premie betaald. Één keer gaat er iets mis met betaling, krijg ik gelijk een dreigbrief en moet ik €10,-,extra administratiekosten betalen. Walgelijke vertoning. Dit is dus hoe zij met klanten omgaan. En ik ben niet de enige als ik zo de ervaringen lees (zie ook: beter.com). Geen aanrader
Voo&Voo
|Trendbox Panel
|Goede zaak
Persoonlijke behandelig en service. Snelle afhandeling van zaken
Voo&Voo
|Trendbox Panel
|geen problemen
bij overschrijving van de nieuwe auto werd alles snel en secuur verwerkt
Trendbox Panel
|Goede en snelle service. !
Correcte afhandeling van mijn beeindiging van verzekering van mijn auto