deze maatschappij is gebaat bij het benadelen van klanten. ik had 2 auto verzekeringen lopen bij hen. ik heb in 10 jaar 1 ongeluk gehad. na beindiging van mij verzekeringen. hebben ze mij op -2 schade vrije jaren in het roydata systeem gezet. terwijl ik 8 schade vrije jaren met de ene auto had opgebouwd. hun antwoord hier op was : ja bij ons gaan de negatieve schade vrije jaren voor op de positieve. dit heeft heel veel inbloed op toekomstige verzekeringen. waardoor premies dubbel worden. alle verzekeringsmaatschappijen nemen dit dan over. Voogd en Voogd zijn selectief. en kiezen wat hun bet best uitkomt en in hun voordeel is. ik was al 10 jaar klant. slecht 1 schade in al die jaren. en na beindiging van mijn verzekering. mij op -2 schadevrije jaren zetten. schandalig
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Michel Hoogland
|
24 April is mijn auto uitgebrand en total los verklaard, ik begon me best zorgen te maken na het lezen van alle reviews op internet dus meerdere malen gebeld en telkens kreeg ik te horen expertise rapport is nog niet binnen.
Vandaag 25-05 bericht dat volledige bedrag wordt uitgekeerd, dus al met al ruim 4 weken is het wel netjes afgewerkt dus mijn angst door de vele negatieve reviews was onterecht :-)
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Endeman
|
Slecht
Premies orima afgelost gaat er een keer iets mis gelijk schorsing.
Maar gezien de klachten goede keus hier te vertrekken
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jelle
|
Absolute afrader! Mijn moter was gestolen ondanks dat deze voorzien was van 2 ART 5 motersloten en een goedgekeurd alarmsysteem.
Gelukkig is mijn moter de volgende dag door de politie teruggevonden wel met een schade van circa € 3.000. Diks ( die weer namens Voogd & Voogd ) als intermediair functioneert wilt geen enkele medewerking verlenen om de schade te verhalen op de verzekeraar omdat ze zich beroepen op een clausule in de algemene voorwaarden waarin staat dat je een certificaat voor het alarm moet hebben.
Nagevraagd bij Motoport de installateur en bij andere verzekeraars en het schijnt ongehoord te zijn om dit als eis te hebben laat staan zich daarop te beroepen. Komt bij 1% van de verzekeraars voor, Diks dus. Voogd&Voogd dus, daar moet je niet verzekeren. Ze keren niet uit, verzekeren heeft zo geen zin natuurlijk.
Ben ook nergens gewezen bij het afsluiten van deze verzekering op deze " kleine lettertjes ". Gr. Jelle.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Z. Wazir
|
Nadat mijn moeder een beeld had laten vallen (mijn kunstwerk) welke al was verkocht aan een gallerij, en voogd & voogd niks wilde uitkeren was het circus compleet. Werd min of meer direct een schadeexpert op af gestuurd en ipv. éérst bij veroorzaker verhaal te halen. De schadeexpert belde mij (gedupeerde) en meende dat "mijn kunst nooit zoveel kon kosten etc" en het maar een hobbytje was" De schadeexpert van voogd & voogd heeft er alles aan gedaan om er onderuit te komen en dat is hem gelukt! De voogd heeft de schade tot 2 keer aan toe afgewezen en heeft daarnaast uiterst onklantvriendelijk gehandeld. En dat voor minder dan € 500! Wij zijn naar Achmea! Dag voogd & voogd.
35 Reviews Plaats review
sal
|deze maatschappij is gebaat bij het benadelen van klanten. ik had 2 auto verzekeringen lopen bij hen. ik heb in 10 jaar 1 ongeluk gehad. na beindiging van mij verzekeringen. hebben ze mij op -2 schade vrije jaren in het roydata systeem gezet. terwijl ik 8 schade vrije jaren met de ene auto had opgebouwd. hun antwoord hier op was : ja bij ons gaan de negatieve schade vrije jaren voor op de positieve. dit heeft heel veel inbloed op toekomstige verzekeringen. waardoor premies dubbel worden. alle verzekeringsmaatschappijen nemen dit dan over. Voogd en Voogd zijn selectief. en kiezen wat hun bet best uitkomt en in hun voordeel is. ik was al 10 jaar klant. slecht 1 schade in al die jaren. en na beindiging van mijn verzekering. mij op -2 schadevrije jaren zetten. schandalig
Michel Hoogland
|24 April is mijn auto uitgebrand en total los verklaard, ik begon me best zorgen te maken na het lezen van alle reviews op internet dus meerdere malen gebeld en telkens kreeg ik te horen expertise rapport is nog niet binnen.
Vandaag 25-05 bericht dat volledige bedrag wordt uitgekeerd, dus al met al ruim 4 weken is het wel netjes afgewerkt dus mijn angst door de vele negatieve reviews was onterecht :-)
Endeman
|Slecht
Premies orima afgelost gaat er een keer iets mis gelijk schorsing.
Maar gezien de klachten goede keus hier te vertrekken
Jelle
|Absolute afrader! Mijn moter was gestolen ondanks dat deze voorzien was van 2 ART 5 motersloten en een goedgekeurd alarmsysteem.
Gelukkig is mijn moter de volgende dag door de politie teruggevonden wel met een schade van circa € 3.000. Diks ( die weer namens Voogd & Voogd ) als intermediair functioneert wilt geen enkele medewerking verlenen om de schade te verhalen op de verzekeraar omdat ze zich beroepen op een clausule in de algemene voorwaarden waarin staat dat je een certificaat voor het alarm moet hebben.
Nagevraagd bij Motoport de installateur en bij andere verzekeraars en het schijnt ongehoord te zijn om dit als eis te hebben laat staan zich daarop te beroepen. Komt bij 1% van de verzekeraars voor, Diks dus. Voogd&Voogd dus, daar moet je niet verzekeren. Ze keren niet uit, verzekeren heeft zo geen zin natuurlijk.
Ben ook nergens gewezen bij het afsluiten van deze verzekering op deze " kleine lettertjes ". Gr. Jelle.
Z. Wazir
|Nadat mijn moeder een beeld had laten vallen (mijn kunstwerk) welke al was verkocht aan een gallerij, en voogd & voogd niks wilde uitkeren was het circus compleet. Werd min of meer direct een schadeexpert op af gestuurd en ipv. éérst bij veroorzaker verhaal te halen. De schadeexpert belde mij (gedupeerde) en meende dat "mijn kunst nooit zoveel kon kosten etc" en het maar een hobbytje was" De schadeexpert van voogd & voogd heeft er alles aan gedaan om er onderuit te komen en dat is hem gelukt! De voogd heeft de schade tot 2 keer aan toe afgewezen en heeft daarnaast uiterst onklantvriendelijk gehandeld. En dat voor minder dan € 500! Wij zijn naar Achmea! Dag voogd & voogd.