Kwamen op maandag 15 uur binnen, wij wilde nieuwe velgen en banden kopen voor een Golf 8.
Kregen in de showroom te horen dat dat niet verkocht werdt. (Wij daarvoor enthousiast door een medewerker de verschillende modellen getoond, evenals de prijs).
Nu was het dat gaat via onderdelen en niet hier (dezelfde showroom als een week eerder). Ook geen aanwijzing waar dan heen te gaan, commentaar 'ga dan naar kijken bij Buro waar je vorige week geholpen bent'.
Na vertellen dat de banden en velgen voor mij donker gekleurde partner was, meteen antwoord 'wij verkopen geen 2e hands ', dat hadden wij dan ook niet in gevraagd aangezien wij nieuwe wilden kopen.
Uiteindelijk die andere medewerker naar het buro naast de 1e medewerker gestuurd. Die bleek dan over onderdelen te gaan, maar wist niets van banden of velgen.
Wel, mijn volgende nieuwe auto gaat zeker geen VW worden.
Voor banden en velgen (kosten toch €1600 gaan we wel naar concurrerend bedrijf.
Dit gaat over Centurion Emmen
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Eddie
|
Stond in het weekend met gevalletje pech op Qpark Emmen, na contact met Century kwam er binnen no time monteur aan rijden welke na het uitlezen van de auto helaas niets voor mij kon betekenen en auto moest worden afgesleept. Ook dit was door de monteur zeer goed geregeld en ook het vervangend vervoer stond bij aankomst Century al klaar. Gewoon perfecte en goede service, dank hiervoor.
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Egbert van der Veen
|
2 weken de tijd gehad om de q5 te checken, ondanks de ontbrekende onderdelen auto afgeleverd, 3 dagen later -na t weekend- contact door dealer gezocht om de auto te brengen!! (coolblue levert een wasmachine met problemen en zegt breng het maar terug, nee deze wordt gehaald- Op de vraag welk type alarm zit er in: Geen antwoord. Bosje bloemen bij aflevering:Nee Joh de auto kostte maar E 45K.
Na ingeleverd te hebben een A4 mee was OK, ik zou gebeld worden wanneer de auto geruild zou worden bij mij thuis, dag 2 geen reactie.!! Op de website geen mogelijkheid voor een klacht. Bij Century gaat er heel veel fout.
3 Reviews Plaats review
Dick Roseboom
|Kwamen op maandag 15 uur binnen, wij wilde nieuwe velgen en banden kopen voor een Golf 8.
Kregen in de showroom te horen dat dat niet verkocht werdt. (Wij daarvoor enthousiast door een medewerker de verschillende modellen getoond, evenals de prijs).
Nu was het dat gaat via onderdelen en niet hier (dezelfde showroom als een week eerder). Ook geen aanwijzing waar dan heen te gaan, commentaar 'ga dan naar kijken bij Buro waar je vorige week geholpen bent'.
Na vertellen dat de banden en velgen voor mij donker gekleurde partner was, meteen antwoord 'wij verkopen geen 2e hands ', dat hadden wij dan ook niet in gevraagd aangezien wij nieuwe wilden kopen.
Uiteindelijk die andere medewerker naar het buro naast de 1e medewerker gestuurd. Die bleek dan over onderdelen te gaan, maar wist niets van banden of velgen.
Wel, mijn volgende nieuwe auto gaat zeker geen VW worden.
Voor banden en velgen (kosten toch €1600 gaan we wel naar concurrerend bedrijf.
Dit gaat over Centurion Emmen
Eddie
|Stond in het weekend met gevalletje pech op Qpark Emmen, na contact met Century kwam er binnen no time monteur aan rijden welke na het uitlezen van de auto helaas niets voor mij kon betekenen en auto moest worden afgesleept. Ook dit was door de monteur zeer goed geregeld en ook het vervangend vervoer stond bij aankomst Century al klaar. Gewoon perfecte en goede service, dank hiervoor.
Egbert van der Veen
|2 weken de tijd gehad om de q5 te checken, ondanks de ontbrekende onderdelen auto afgeleverd, 3 dagen later -na t weekend- contact door dealer gezocht om de auto te brengen!! (coolblue levert een wasmachine met problemen en zegt breng het maar terug, nee deze wordt gehaald- Op de vraag welk type alarm zit er in: Geen antwoord. Bosje bloemen bij aflevering:Nee Joh de auto kostte maar E 45K.
Na ingeleverd te hebben een A4 mee was OK, ik zou gebeld worden wanneer de auto geruild zou worden bij mij thuis, dag 2 geen reactie.!! Op de website geen mogelijkheid voor een klacht. Bij Century gaat er heel veel fout.