Service is prima !
Maar in Goes staat er een mevrouw die niet vriendelijk is en eigenlijk nergens verstand van heeft.
Als dit de eerste keer zou zijn is het niet zo erg , maar dit is eigenlijk altijd zo.
Het is jammer want ik zou bijna naar een ander gaan maar voor de rest ben ik heel tevreden.
Kortom zij is geen visitekaartje in de winkel ....
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Versluis
|
Best goede ervaring met winkel in Goes het enige wat mij tegen staat is het van tevoren betalen daarom ook weer weggegaan zonder bril in de supermarkt betaal je ook pas als je met je spullen bij de kassa staat
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Johnny
|
Terug geweest ivm met piepende gehoortoestellen
Ze geven aan dat er geen afspraak gemaakt hoeft te worden omdat elke bediende in de winkel dit zou kunnen verhelpen.
Andere opzet stukjes erop en nog erger dan daarvoor, ja dan moet er afspraak gemaakt worden en dan moet je zeker 10 dagen wachten.
Vervolgens oude opzet stukjes er terug op en tot drie keer toe verkeer erop zetten en zeggen ja maak maar afspraak. Dit was zeer onbekwaam en zeker niet klant vriendelijk en dan verwachten ze dat je vervolg gehoor apparaten daar nog haalt ,nou dat zal zeer te betwijfelen zijn op deze manier
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Johan Heijboer
|
Na 8 maanden waren mijn sterkte van mijn bril niet meer goed . Ik zonder problemen nieuwe brillenglazen. Ook voor mijn zonnebril. Dus van mij krijgt specsavers Goes een pluim.
I
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marian
|
Mijn eerste bril van specsavers was goed . Dus ging ik om een nieuwe , volgens de oogmeting moest 1 glas iets sterker. Goed, maar toen de bril klaar was, kon ik er slechter mee zien . Raar , dus ik terug . Nee, de bril was goed zei men . Even wennnen. Ik ben nog 2 x terug geweest met dezelfde klacht. Ze bleven erbij, dat het goed was. Toen had ik het wel gehad met specsavers. Ik ben naar een ander opticien gegaan. Wat blijkt nu ? De glazen wijken af van sterkte , wat de kaart aangeeft en ook nog minder sterk , dan de eerste bril. Dus is het duidelijk , waarom ik minder zie.De glazen zijn ook altijd moeilijk schoon te maken. Zijn er meer mensen met deze ervaring ? Dan verdienen ze echt geen 8,6.
87 Reviews Plaats review
Marian
|Service is prima !
Maar in Goes staat er een mevrouw die niet vriendelijk is en eigenlijk nergens verstand van heeft.
Als dit de eerste keer zou zijn is het niet zo erg , maar dit is eigenlijk altijd zo.
Het is jammer want ik zou bijna naar een ander gaan maar voor de rest ben ik heel tevreden.
Kortom zij is geen visitekaartje in de winkel ....
Versluis
|Best goede ervaring met winkel in Goes het enige wat mij tegen staat is het van tevoren betalen daarom ook weer weggegaan zonder bril in de supermarkt betaal je ook pas als je met je spullen bij de kassa staat
Johnny
|Terug geweest ivm met piepende gehoortoestellen
Ze geven aan dat er geen afspraak gemaakt hoeft te worden omdat elke bediende in de winkel dit zou kunnen verhelpen.
Andere opzet stukjes erop en nog erger dan daarvoor, ja dan moet er afspraak gemaakt worden en dan moet je zeker 10 dagen wachten.
Vervolgens oude opzet stukjes er terug op en tot drie keer toe verkeer erop zetten en zeggen ja maak maar afspraak. Dit was zeer onbekwaam en zeker niet klant vriendelijk en dan verwachten ze dat je vervolg gehoor apparaten daar nog haalt ,nou dat zal zeer te betwijfelen zijn op deze manier
Johan Heijboer
|Na 8 maanden waren mijn sterkte van mijn bril niet meer goed . Ik zonder problemen nieuwe brillenglazen. Ook voor mijn zonnebril. Dus van mij krijgt specsavers Goes een pluim.
I
Marian
|Mijn eerste bril van specsavers was goed . Dus ging ik om een nieuwe , volgens de oogmeting moest 1 glas iets sterker. Goed, maar toen de bril klaar was, kon ik er slechter mee zien . Raar , dus ik terug . Nee, de bril was goed zei men . Even wennnen. Ik ben nog 2 x terug geweest met dezelfde klacht. Ze bleven erbij, dat het goed was. Toen had ik het wel gehad met specsavers. Ik ben naar een ander opticien gegaan. Wat blijkt nu ? De glazen wijken af van sterkte , wat de kaart aangeeft en ook nog minder sterk , dan de eerste bril. Dus is het duidelijk , waarom ik minder zie.De glazen zijn ook altijd moeilijk schoon te maken. Zijn er meer mensen met deze ervaring ? Dan verdienen ze echt geen 8,6.