Ik heb geen goede ervaring met dit bedrijf Ze hebben mij niet eerlijk behandeld ben onjuist voorgelicht wat de verzendkosten betreft.
Sterke punten
Geen
Verbeterpunten of tips
Wanneer je de klant beloofd dat als een pakket in de brievenbus past je 4.75 voor verzendkosten terug gestort krijgt zul je dit netjes na moeten komen. Dit is helaas in mijn geval niet aan de orde. Hoewel mijn pakketje in mijn brievenbus paste krijg ik de beloofde 4.75 niet terug gestort Ik vind dit niet kunnen en heb er een nare ervaring aan over gehouden.
2.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Anoniem
|
Bestelling snel en uitstekend geleverd kom hier zeker terug
Sterke punten
Gemakkelijke overzichtelijke site snel gewenste producten gevonden
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Jeannine Van Craeyenest
|
Het was een toffe ervaring voor herhaling vatbaar.
Sterke punten
Gewoon super
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
A.M. Schriemer
|
Heel betrouwb
Sterke punten
Teveel betaalde portokosten vlot terug betaald.
Verbeterpunten of tips
Blijf dezelfde service verlenen meer kan je niet doen.
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Anoniem
|
Prima. Materialen op tijd en in goede staat ontvangen.
Verbeterpunten of tips
Bezorging was op ander eerder tijdstip dan in de bezorginformatie stond. Aftersale hebben we geen ervaring mee.
1170 Reviews Plaats review
Jeannette Nijmeijer
|Ik heb geen goede ervaring met dit bedrijf Ze hebben mij niet eerlijk behandeld ben onjuist voorgelicht wat de verzendkosten betreft.
Sterke punten
Geen
Verbeterpunten of tips
Wanneer je de klant beloofd dat als een pakket in de brievenbus past je 4.75 voor verzendkosten terug gestort krijgt zul je dit netjes na moeten komen. Dit is helaas in mijn geval niet aan de orde. Hoewel mijn pakketje in mijn brievenbus paste krijg ik de beloofde 4.75 niet terug gestort Ik vind dit niet kunnen en heb er een nare ervaring aan over gehouden.
Anoniem
|Bestelling snel en uitstekend geleverd kom hier zeker terug
Sterke punten
Gemakkelijke overzichtelijke site snel gewenste producten gevonden
Jeannine Van Craeyenest
|Het was een toffe ervaring voor herhaling vatbaar.
Sterke punten
Gewoon super
A.M. Schriemer
|Heel betrouwb
Sterke punten
Teveel betaalde portokosten vlot terug betaald.
Verbeterpunten of tips
Blijf dezelfde service verlenen meer kan je niet doen.
Anoniem
|Prima. Materialen op tijd en in goede staat ontvangen.
Verbeterpunten of tips
Bezorging was op ander eerder tijdstip dan in de bezorginformatie stond. Aftersale hebben we geen ervaring mee.