Mijn naam is w boer ze vermoorden mij gewoon
En heb er geen goed woord voor over
En dat de derectie opdracht heeft gegeven mijn geen mediche hulp te verlenen
AL JAREN GELEDEN TERWIJL ZE NIET 1 PUNT NA VOREN KUNNEN BRENGEN WAAR AAN IK MIJ SCULDIG MAAK OF ZAL MAKEN
ZE LIEGEN EN BEDRIEGEN DAT HET GEDRUKT STAAT
MISBRUIK VAN MIJ MAKEN TERWIJL IK ALSHEIMER HEB
HOE ONBESCHFT BEN JE DAN
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
t
|
Het mst enschede laat te wensen over. Communicatie is erg slecht, terugbel noties worden niet na geleefd. Personeel is snel kortaf en en laten weinig ruimte over voor vragen, als je wel vragen stelt worden ze ongeduldig en onvriendelijk. afspraken op de poli lopen vaak rommelig. Je bent hier nog minder dan een nummertje.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
J
|
Een maand terug bij Drs Govaert op anamnese. Het gesprek begon met een uitvraag die letterlijk daarvoor 3x uitgevraagd is door o.a. huisarts, en gewoon in het dossier staat. Dat suggereerde dat Govaert zich niet ingelezen had in het dossier. Vervolgens kregen we een (leuk bedoelde) belediging over onze woonplaats te horen. Een goede start.
Na controle van de knie van mijn partner concludeerde ze dat een operatie waarschijnlijk niet ging gebeuren; dat deden ze alleen bij jonge en sportieve mensen. Mijn vrouw (34, sport 5 dagen in de week, doet halve marathons en crossfit op hoog niveau) was vanzelfsprekend beledigd. We mochten wel even een MRI maken.
Het resultaat van de MRI wees uit dat er 3 scheuren in de knie zitten. Hierom (en op advies van de fysio n.a.v. resultaat MRI) een doorverwijzing naar het OCON aangevraagd. Die zou door secretaresse geregeld worden. Echter, is er inmiddels nog steeds niet omdat Drs Govaert actief de doorverwijzing naar het OCON tegenwerkt.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Richard
|
Een varken dat naar de slacht gaat word beter behandeld
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
NIET
|
Het is echt zorgwekkend hoe slecht het MST enschede is. Dan heb ik het voornamelijk over de oncologie. Er wordt geen actie ondernomen waar nodig, er worden verkeerde diagnoses gesteld. Bij het intake gesprek werd er al gezegd; Oh u heeft een tumor zie ik. (Terwijl er nog geen onderzoek is gedaan en de persoon met hele andere klachten binnen kwam). Ook zijn zij niet accuraat in de diagnose die ze stellen en veranderd deze telkens weer. Onderzoek na onderzoek en er is nog steeds niks bekend. Stel amateurs zijn het echt waar.
Voor een duidelijke opinion kan je het beste naar een ander ziekenhuis want hier snappen ze er niks van. Achterlijk gedoe.
12 Reviews Plaats review
W boer
|Mijn naam is w boer ze vermoorden mij gewoon
En heb er geen goed woord voor over
En dat de derectie opdracht heeft gegeven mijn geen mediche hulp te verlenen
AL JAREN GELEDEN TERWIJL ZE NIET 1 PUNT NA VOREN KUNNEN BRENGEN WAAR AAN IK MIJ SCULDIG MAAK OF ZAL MAKEN
ZE LIEGEN EN BEDRIEGEN DAT HET GEDRUKT STAAT
MISBRUIK VAN MIJ MAKEN TERWIJL IK ALSHEIMER HEB
HOE ONBESCHFT BEN JE DAN
t
|Het mst enschede laat te wensen over. Communicatie is erg slecht, terugbel noties worden niet na geleefd. Personeel is snel kortaf en en laten weinig ruimte over voor vragen, als je wel vragen stelt worden ze ongeduldig en onvriendelijk. afspraken op de poli lopen vaak rommelig. Je bent hier nog minder dan een nummertje.
J
|Een maand terug bij Drs Govaert op anamnese. Het gesprek begon met een uitvraag die letterlijk daarvoor 3x uitgevraagd is door o.a. huisarts, en gewoon in het dossier staat. Dat suggereerde dat Govaert zich niet ingelezen had in het dossier. Vervolgens kregen we een (leuk bedoelde) belediging over onze woonplaats te horen. Een goede start.
Na controle van de knie van mijn partner concludeerde ze dat een operatie waarschijnlijk niet ging gebeuren; dat deden ze alleen bij jonge en sportieve mensen. Mijn vrouw (34, sport 5 dagen in de week, doet halve marathons en crossfit op hoog niveau) was vanzelfsprekend beledigd. We mochten wel even een MRI maken.
Het resultaat van de MRI wees uit dat er 3 scheuren in de knie zitten. Hierom (en op advies van de fysio n.a.v. resultaat MRI) een doorverwijzing naar het OCON aangevraagd. Die zou door secretaresse geregeld worden. Echter, is er inmiddels nog steeds niet omdat Drs Govaert actief de doorverwijzing naar het OCON tegenwerkt.
Richard
|Een varken dat naar de slacht gaat word beter behandeld
NIET
|Het is echt zorgwekkend hoe slecht het MST enschede is. Dan heb ik het voornamelijk over de oncologie. Er wordt geen actie ondernomen waar nodig, er worden verkeerde diagnoses gesteld. Bij het intake gesprek werd er al gezegd; Oh u heeft een tumor zie ik. (Terwijl er nog geen onderzoek is gedaan en de persoon met hele andere klachten binnen kwam). Ook zijn zij niet accuraat in de diagnose die ze stellen en veranderd deze telkens weer. Onderzoek na onderzoek en er is nog steeds niks bekend. Stel amateurs zijn het echt waar.
Voor een duidelijke opinion kan je het beste naar een ander ziekenhuis want hier snappen ze er niks van. Achterlijk gedoe.