In 2003 een bed gekocht bij Morgana H-I Ambacht nu in 2013 moest dat bed uit 2003 uit elkaar voor nieuwe vloerbedekking kreeg alleen 2 schroeven niet los na 1 telefoontje met Morgana stond er binnen 5 minuten een medewerker voor mijn deur om die 2 schroeven los te draaien dat noem ik nu echt KLANTGERICHTE SERVICE
8.7
0
CarlieneVerloop
|
Prachtige winkel, geweldig personeel, zeer goede service en ook nog eens een fantastisch prijs-kwaliteitverhouding!!!
Morgana is iedereen aan te bevelen, dat doen we dus ook zeker!
Een heerlijk bed die er ook nog een fantastisch uitziet! Wat wil je nog meer?! JUIST, ALLEEN MORGANA!!
9.5
0
jvandenburger
|
bediening goed en een goede aflevering
9.3
0
Klant van Morgana Hendrik-Ido-Ambacht
|
Fijne winkel altijd rustig en vriendelijk geadviseerd
En we liggen heerlijk in ons nieuwe bed
7.8
0
anjaengerrit
|
Heel goede service, we zijn heel goed geholpen in de winkel en kregen goed advies. Service rondom levering en plaatsing ook heel goed! We zijn heel blij met ons nieuwe bed en slapen er heerlijk op. Mijn man heeft al jaren rugklachten en staat nu sinds lange tijd met veel minder pijn 's morgens op.
1522 Reviews Plaats review
Klant van Morgana Hendrik-Ido-Ambacht
|In 2003 een bed gekocht bij Morgana H-I Ambacht nu in 2013 moest dat bed uit 2003 uit elkaar voor nieuwe vloerbedekking kreeg alleen 2 schroeven niet los na 1 telefoontje met Morgana stond er binnen 5 minuten een medewerker voor mijn deur om die 2 schroeven los te draaien dat noem ik nu echt KLANTGERICHTE SERVICE
CarlieneVerloop
|Prachtige winkel, geweldig personeel, zeer goede service en ook nog eens een fantastisch prijs-kwaliteitverhouding!!!
Morgana is iedereen aan te bevelen, dat doen we dus ook zeker!
Een heerlijk bed die er ook nog een fantastisch uitziet! Wat wil je nog meer?! JUIST, ALLEEN MORGANA!!
jvandenburger
|bediening goed en een goede aflevering
Klant van Morgana Hendrik-Ido-Ambacht
|Fijne winkel altijd rustig en vriendelijk geadviseerd
En we liggen heerlijk in ons nieuwe bed
anjaengerrit
|Heel goede service, we zijn heel goed geholpen in de winkel en kregen goed advies. Service rondom levering en plaatsing ook heel goed! We zijn heel blij met ons nieuwe bed en slapen er heerlijk op. Mijn man heeft al jaren rugklachten en staat nu sinds lange tijd met veel minder pijn 's morgens op.