De prijzen bij morgana liggen iets hoger dan bv een hema of v&d, maar de kwaliteit ligt ook hoger. bv het Katoen Satijn dat ze hebben, blijft jaren goed van kwaliteit en kleur.
8.0
0
Janny
|
een mooie winkel met een uitgebreid assortiment waar goede service en kwalitiet samen gaan..
7.8
0
marcel arends
|
Met de vraag naar een goed matras gericht op onze specifieke wensen zijn we zeer professioneel, vriendelijk en zorgzaam geholpen. Er werd goed geluisterd. Het met van een zgn. DNA Profiel voor de aankoop van een matras was een hele ervaring. Verloop van de levering van goederen werd goed gecommuniceerd.
Levering van de matrassen voldeed een van de matrassen niet aan de gevraagde wens, echter dit werd goed opgepakt en een nieuw matras is geleverd; deze ligt naar volle tevredenheid.
8.0
0
A.Kardinaal
|
een goed persoonlijke benadering en een goede uitleg
8.8
0
O.J. van Tuyl
|
We kenden de winkel al heel lang. Van het langsrijden.... Nu zijn we ook binnen geweest. Ontspannen sfeer, leuk geholpen en alles kan. Wat we enkele weken later thuis kregen, was dan ook kwaliteit.
1522 Reviews Plaats review
Maaike
|De prijzen bij morgana liggen iets hoger dan bv een hema of v&d, maar de kwaliteit ligt ook hoger. bv het Katoen Satijn dat ze hebben, blijft jaren goed van kwaliteit en kleur.
Janny
|een mooie winkel met een uitgebreid assortiment waar goede service en kwalitiet samen gaan..
marcel arends
|Met de vraag naar een goed matras gericht op onze specifieke wensen zijn we zeer professioneel, vriendelijk en zorgzaam geholpen. Er werd goed geluisterd. Het met van een zgn. DNA Profiel voor de aankoop van een matras was een hele ervaring. Verloop van de levering van goederen werd goed gecommuniceerd.
Levering van de matrassen voldeed een van de matrassen niet aan de gevraagde wens, echter dit werd goed opgepakt en een nieuw matras is geleverd; deze ligt naar volle tevredenheid.
A.Kardinaal
|een goed persoonlijke benadering en een goede uitleg
O.J. van Tuyl
|We kenden de winkel al heel lang. Van het langsrijden.... Nu zijn we ook binnen geweest. Ontspannen sfeer, leuk geholpen en alles kan. Wat we enkele weken later thuis kregen, was dan ook kwaliteit.