We zijn erg prettig en vakkundig geholpen
alleen het oude bed en boxspring hebben ze meegenomen
en wat heel onplezierig was ze maakten het al kapot voor ze het inladen Jammer als ik dat geweten had had ik de kringloop gebeld en iemand er nog een plezier mee kunnen doen Het was nog heel mooi een hulsta meubel
8.2
0
Tinka Schouwenburg
|
Wij zijn super geholpen, erg eerlijk en klantvriendelijk!
8.8
0
van der Veen
|
Fijne winkel, voldoende aanbod, passend advies en ruimte om zelf tot een goede beslissing te komen. Kwaliteit van het uiteindelijke bed is goed, bevalt prima. Bij de levering werd er prima geluisterd naar wensen van ons. Ga zo door!
8.0
0
Stefan
|
We zijn uitstekend geholpen tijdens het bestellen en de service achteraf. Dikke pluim voor filiaal Hendrik-Ido-Ambacht
8.3
0
Besems
|
Enige tijd geleden een boxspring gekocht. Prettig verkoopgesprek en meegedacht in onze wensen. Tijdige levering. Wij slapen nu heerlijk. Ik beveel deze winkel aan wanneer je op zoek ben naar goed bed.
1522 Reviews Plaats review
s vd herik
|We zijn erg prettig en vakkundig geholpen
alleen het oude bed en boxspring hebben ze meegenomen
en wat heel onplezierig was ze maakten het al kapot voor ze het inladen Jammer als ik dat geweten had had ik de kringloop gebeld en iemand er nog een plezier mee kunnen doen Het was nog heel mooi een hulsta meubel
Tinka Schouwenburg
|Wij zijn super geholpen, erg eerlijk en klantvriendelijk!
van der Veen
|Fijne winkel, voldoende aanbod, passend advies en ruimte om zelf tot een goede beslissing te komen. Kwaliteit van het uiteindelijke bed is goed, bevalt prima. Bij de levering werd er prima geluisterd naar wensen van ons. Ga zo door!
Stefan
|We zijn uitstekend geholpen tijdens het bestellen en de service achteraf. Dikke pluim voor filiaal Hendrik-Ido-Ambacht
Besems
|Enige tijd geleden een boxspring gekocht. Prettig verkoopgesprek en meegedacht in onze wensen. Tijdige levering. Wij slapen nu heerlijk. Ik beveel deze winkel aan wanneer je op zoek ben naar goed bed.