Klik hier om je antwoord te annuleren.
11 november 2016
zonder hoed en met pet toch goed geadviseerd
9 november 2016
Prima begeleiding. Mensen met kennis van zaken; heerlijk bakje koffie aan het eind. Super. Ruime keus.
Personeel heeft kennis van zaken en is er al jaren werkzaam. Dat is positief.
ben al jaren een tevreden klant
6 november 2016
Persoonlijke aandacht originaliteit en advisering op maat: top! Wij komen hier graag!
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over jouw ervaring met de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
948 Reviews Plaats review
posthuma
|zonder hoed en met pet toch goed geadviseerd
G. Dijkstra
|Prima begeleiding. Mensen met kennis van zaken; heerlijk bakje koffie aan het eind. Super. Ruime keus.
J. Zijlstra
|Personeel heeft kennis van zaken en is er al jaren werkzaam. Dat is positief.
J. van der Ploeg
|ben al jaren een tevreden klant
S. De Boer
|Persoonlijke aandacht originaliteit en advisering op maat: top! Wij komen hier graag!