Wanneer je jaren bij een winkel komt en per ongeluk iets vergeet af te rekenen en meteen gestraft word dat je nooit meer bij de selfscan mag afrekenen... dat vind ik ronduit onbeschoft.
Te midden van andere klanten word je als dief weggezet en er valt niet te praten. De toon, houding en vervolgens handelen vind ik zeer klant onvriendelijk. De lidl in zeist, reenenweg heb ik het over. Dit maak ik bij andere winkels nooit mee, dan is het o kan gebeuren en reken je het vervolgens alsnog af. Zo hoor je dat aan te pakken.
Voor mij voorlopig geen lidl meer. Zelfs na telefonisch klacht ingediend te hebben nog steeds niet teruggebeld voor een excuus.
Lidl kan de druk niet aan kan beter weer teruggaan naar kassa's met een medewerker erachter. Want alleen hun medewerkers zijn te vertrouwen de klanten niet.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Lidl
|
Heel behulpzaam personeel, hartelijk dank!
8.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
herman meier
|
het is altijd weer een plezier om naar de lidl te gaan:hwet ontmoetingspunt voor alle zeisternaren
8.9
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
Het groente- en fruitaanbod is zeer divers en supervers! Meer biologisch zou aantrekkelijker zijn. Soms lange wachtrij voor kassa, maar dat mag je verwachten bij de beste supermarktketen van NL.
9.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
Bij de lidl heb je een ruime keuze uit een prima assortiment etenswaren. Bovendien is de non-food afdeling zeer afwisselend en voordelig. Ik doe er graag mijn boodschappen!
72 Reviews Plaats review
Moon
|Wanneer je jaren bij een winkel komt en per ongeluk iets vergeet af te rekenen en meteen gestraft word dat je nooit meer bij de selfscan mag afrekenen... dat vind ik ronduit onbeschoft.
Te midden van andere klanten word je als dief weggezet en er valt niet te praten. De toon, houding en vervolgens handelen vind ik zeer klant onvriendelijk. De lidl in zeist, reenenweg heb ik het over. Dit maak ik bij andere winkels nooit mee, dan is het o kan gebeuren en reken je het vervolgens alsnog af. Zo hoor je dat aan te pakken.
Voor mij voorlopig geen lidl meer. Zelfs na telefonisch klacht ingediend te hebben nog steeds niet teruggebeld voor een excuus.
Lidl kan de druk niet aan kan beter weer teruggaan naar kassa's met een medewerker erachter. Want alleen hun medewerkers zijn te vertrouwen de klanten niet.
Klant van Lidl
|Heel behulpzaam personeel, hartelijk dank!
herman meier
|het is altijd weer een plezier om naar de lidl te gaan:hwet ontmoetingspunt voor alle zeisternaren
Klant van Lidl
|Het groente- en fruitaanbod is zeer divers en supervers! Meer biologisch zou aantrekkelijker zijn. Soms lange wachtrij voor kassa, maar dat mag je verwachten bij de beste supermarktketen van NL.
Klant van Lidl
|Bij de lidl heb je een ruime keuze uit een prima assortiment etenswaren. Bovendien is de non-food afdeling zeer afwisselend en voordelig. Ik doe er graag mijn boodschappen!