Zojuist bij Jordi van KPN-winkel in Beek(L) geweest. Die naam moet je onthouden. Onze router was defect. Direct opgestuurd naar KPN. Krijgen een nieuwe toegestuurd, zou vandaag zaterdag binnenkomen. Vannacht van Nederlandse postbesteller bericht gekregen dat het pakket pas aanstaande maandag of zelfs dinsdag pas zou geleverd worden. Probleem aangekaart bij Jordi. Hebben direct een nieuwe router meegekregen. Afgesproken dat de router die via de post komt maandag of dinsdag naar de KPN shop in Beek wordt gebracht. Top van KPN en Jordi voor het vertrouwen!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van KPN winkel
|
Klantvriendelijk: ik kwam voor een telefoonabonnement en een storing aan de netlijn. Ze hebben er niets ondernomen om mij adequaat te helpen, een abonnement afsluiten betekent 3 weken wachten, de lijn was gehuurd door Tele2, terwijl toch KPN moet komen voor het oplossen van de storing, geen leenapparatuur, etc.
7.2
0
Jos Smeets
|
De winkel biedt heel weinig privacy, assortiment is wel oké.
5.8
0
Gesponsord
Pierre
|
Heb goede ervaring in Beek en dat kan ik helaas niet van de vestiging in Maastricht zeggen daarom ben ik ook naar Beek gegaan.
9.1
0
joop jacobs
|
Deskundige voor lichting, werd goed geholpen door vriendelijk personeel
8 Reviews Plaats review
Wil
|Zojuist bij Jordi van KPN-winkel in Beek(L) geweest. Die naam moet je onthouden. Onze router was defect. Direct opgestuurd naar KPN. Krijgen een nieuwe toegestuurd, zou vandaag zaterdag binnenkomen. Vannacht van Nederlandse postbesteller bericht gekregen dat het pakket pas aanstaande maandag of zelfs dinsdag pas zou geleverd worden. Probleem aangekaart bij Jordi. Hebben direct een nieuwe router meegekregen. Afgesproken dat de router die via de post komt maandag of dinsdag naar de KPN shop in Beek wordt gebracht. Top van KPN en Jordi voor het vertrouwen!
Klant van KPN winkel
|Klantvriendelijk: ik kwam voor een telefoonabonnement en een storing aan de netlijn. Ze hebben er niets ondernomen om mij adequaat te helpen, een abonnement afsluiten betekent 3 weken wachten, de lijn was gehuurd door Tele2, terwijl toch KPN moet komen voor het oplossen van de storing, geen leenapparatuur, etc.
Jos Smeets
|De winkel biedt heel weinig privacy, assortiment is wel oké.
Pierre
|Heb goede ervaring in Beek en dat kan ik helaas niet van de vestiging in Maastricht zeggen daarom ben ik ook naar Beek gegaan.
joop jacobs
|Deskundige voor lichting, werd goed geholpen door vriendelijk personeel