I recently had a very frustrating experience at Jumbo Heemskerk. The service was far below what I expect from this store. Staff seemed uninterested and unhelpful, and my issue was not taken seriously at all. I left feeling ignored rather than assisted.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Zoey
|
Ik blijf mij verbazen dat de drie Jumbo Roemer narcisten nog steeds door kunnen gaan met hun walchelijke praktijken!!!
De Politie van Heemskerk/Beverwijk heeft bij Burgemeester Luijten een melding gemaakt over de schandalige praktijken van deze drie minkukels.
Er zijn aangiftes en meldingen gemaakt door klanten van hoe schandalig ze zijn behandeld door deze drie.
Zelfs klanten met een beperking worden schandalig behandeld, als ik de reviews lees.
Burgemeester Luijten, gaat u hier niet eens wat mee doen?
Roemer, als je zo bang bent door een fout inkomsten te verliezen, neem dan personeel aan en stop met die scankassa!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jaaapie krekel
|
Top personeel!
Altijd alles op voorraad , niks te klagen over deze winkel.
Na derest van de reviews te hebben gelezen denk ik , Jaa.. dan moet je ook gewoon vooooorrdat je je scanner in de wand zet zeggen wat er mis ging.. en stelen is stelen , of je t nou zo bedoeld had of niet!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant
|
Hele slechte service in deze supermarkt. Met name de 'zoon van' de eigenaar is erg brutaal en totaal niet klantvriendelijk.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Erika
|
Jumbo Heemskerk Afgelopen zomer
Ook ik scan elke boodschap secuur. Zolang de zelfscan er is. Elke steekproef is altijd ok.
Nu Voor 180 euro aan boodschappen gedaan.
Kreeg ook meteen een steekproef.
De doos eieren bovenop was niet gescand. ( achteraf klopt dit ook, ik had ze in mijn winkelwagen gelegd, en mezelf geprobeerd overeind te trekken omdat mijn oude lichaam moeite heeft om eieren van de onderste plank / achterin te moeten pakken) Daarna blijkbaar vergetente scannen.) Werkelijk alle boodschappen moesten op de band. Wat ik ook nog kan begrijpen. Maar wat vreselijk vernederend en onnodig was, het smalende gezicht en de opmerkingen van de medewerkster ten overstaan van een rij met mensen. ( Gelukkig is er daar nog wel veel correct en vriendelijk personeel)
Alsof ik voor 3 euro op 180 moet stelen !!!
Als er iemand is die steelt is t Roemer/ Jumbo zelf. Al zo vaak iets over de datum gehad. Online laten bezorgen ook geen aanrader: Je krijgt werkelijk alles wat nog net niet over de datum is of verlept of al licht beschimmeld.
Nijman was altijd prima, al meer dan 50 jaar trouwe klant geweest. Sinds deze zomer zooooo klaar met deze Jumbo. Er zijn veel betere opties voor supermarkten in Heemskerk
14 Reviews Plaats review
Krisztina
|Very disappointing experience
I recently had a very frustrating experience at Jumbo Heemskerk. The service was far below what I expect from this store. Staff seemed uninterested and unhelpful, and my issue was not taken seriously at all. I left feeling ignored rather than assisted.
Zoey
|Ik blijf mij verbazen dat de drie Jumbo Roemer narcisten nog steeds door kunnen gaan met hun walchelijke praktijken!!!
De Politie van Heemskerk/Beverwijk heeft bij Burgemeester Luijten een melding gemaakt over de schandalige praktijken van deze drie minkukels.
Er zijn aangiftes en meldingen gemaakt door klanten van hoe schandalig ze zijn behandeld door deze drie.
Zelfs klanten met een beperking worden schandalig behandeld, als ik de reviews lees.
Burgemeester Luijten, gaat u hier niet eens wat mee doen?
Roemer, als je zo bang bent door een fout inkomsten te verliezen, neem dan personeel aan en stop met die scankassa!
Jaaapie krekel
|Top personeel!
Altijd alles op voorraad , niks te klagen over deze winkel.
Na derest van de reviews te hebben gelezen denk ik , Jaa.. dan moet je ook gewoon vooooorrdat je je scanner in de wand zet zeggen wat er mis ging.. en stelen is stelen , of je t nou zo bedoeld had of niet!
Klant
|Hele slechte service in deze supermarkt. Met name de 'zoon van' de eigenaar is erg brutaal en totaal niet klantvriendelijk.
Erika
|Jumbo Heemskerk Afgelopen zomer
Ook ik scan elke boodschap secuur. Zolang de zelfscan er is. Elke steekproef is altijd ok.
Nu Voor 180 euro aan boodschappen gedaan.
Kreeg ook meteen een steekproef.
De doos eieren bovenop was niet gescand. ( achteraf klopt dit ook, ik had ze in mijn winkelwagen gelegd, en mezelf geprobeerd overeind te trekken omdat mijn oude lichaam moeite heeft om eieren van de onderste plank / achterin te moeten pakken) Daarna blijkbaar vergetente scannen.) Werkelijk alle boodschappen moesten op de band. Wat ik ook nog kan begrijpen. Maar wat vreselijk vernederend en onnodig was, het smalende gezicht en de opmerkingen van de medewerkster ten overstaan van een rij met mensen. ( Gelukkig is er daar nog wel veel correct en vriendelijk personeel)
Alsof ik voor 3 euro op 180 moet stelen !!!
Als er iemand is die steelt is t Roemer/ Jumbo zelf. Al zo vaak iets over de datum gehad. Online laten bezorgen ook geen aanrader: Je krijgt werkelijk alles wat nog net niet over de datum is of verlept of al licht beschimmeld.
Nijman was altijd prima, al meer dan 50 jaar trouwe klant geweest. Sinds deze zomer zooooo klaar met deze Jumbo. Er zijn veel betere opties voor supermarkten in Heemskerk