Ik zou echt een 0 geven als het kon. De winkel is vaak vies met aangekoekte cheesecake in de ingang, ontdooide pakken vriesproducten in de gangen en smerige vlekken, overvolle vuilnisbakken en overal flessen bij de emballage-automaat. De klantenservice is bedroevend, waarbij medewerkers hard lachend (vaak buitenlandse) klanten belachelijk staan te maken achter de recentelijk verwijderde klantenservice. Er kan geen glimlach vanaf, je wordt niet aangekeken, geen hoi of doei en als je bij een controle bij de zelfscan alles gewoon netjes gescand hebt lijken ze zichtbaar teleurgesteld. Neem aub eens een aantal mensen (en vooral managers) aan die wel zin hebben in hun werk, of het in ieder geval een beetje kunnen verbergen. Het is echt duidelijk dat niemand in dit filiaal ook maar een klein beetje zin heeft om daar te zijn.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
K.L. Hoo
|
Dit gaat met name over de koffiecorner van de Jumbo WC Woensel. We werden geholpen door een zeer klantonvriendelijke mevrouw. Jullie motto "service met een glimlach" is bij haar totaal niet van toepassing. Hier gaan we niet meer koffiedrinken als zij achter de balie staat.
6.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Jumbo
|
De meiden die bij de klantenservice staan zijn niet sociaal. Misschien een training volgen in hoe je met klanten dient om te gaan!
6.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
ad kuyten
|
het vlees is duurder dan b.v emte of plus suppermarkten
9.2
0
heckers
|
een prima winkel en niet te duur fijn boodschappen doen aanrader
7 Reviews Plaats review
Daan Goes
|Ik zou echt een 0 geven als het kon. De winkel is vaak vies met aangekoekte cheesecake in de ingang, ontdooide pakken vriesproducten in de gangen en smerige vlekken, overvolle vuilnisbakken en overal flessen bij de emballage-automaat. De klantenservice is bedroevend, waarbij medewerkers hard lachend (vaak buitenlandse) klanten belachelijk staan te maken achter de recentelijk verwijderde klantenservice. Er kan geen glimlach vanaf, je wordt niet aangekeken, geen hoi of doei en als je bij een controle bij de zelfscan alles gewoon netjes gescand hebt lijken ze zichtbaar teleurgesteld. Neem aub eens een aantal mensen (en vooral managers) aan die wel zin hebben in hun werk, of het in ieder geval een beetje kunnen verbergen. Het is echt duidelijk dat niemand in dit filiaal ook maar een klein beetje zin heeft om daar te zijn.
K.L. Hoo
|Dit gaat met name over de koffiecorner van de Jumbo WC Woensel. We werden geholpen door een zeer klantonvriendelijke mevrouw. Jullie motto "service met een glimlach" is bij haar totaal niet van toepassing. Hier gaan we niet meer koffiedrinken als zij achter de balie staat.
Klant van Jumbo
|De meiden die bij de klantenservice staan zijn niet sociaal. Misschien een training volgen in hoe je met klanten dient om te gaan!
ad kuyten
|het vlees is duurder dan b.v emte of plus suppermarkten
heckers
|een prima winkel en niet te duur fijn boodschappen doen aanrader