Ik zal het kort houden. Na meerdere keren telefonisch comtact te hebben gehad, en later wekenlang mailcontact moet ik uiteindelijk als nog betalen voor iets wat ik GEWOON RETOUR HEB GESTUURD!!
Dit verhaal loopt al bijna 3 maanden, en er komt maar geen oplossing, hierdoor voel ik mij genoodzaakt om jullie hier voor te waarschuwen.
De klantenservice reageerde pas dagen/een week later, en heeft totaal geen meedenkend vermogen om ook maar met een passende oplossing te komen. Echt schandalig. Het enige wat ze doen is een automatische mail sturen waar je werkelijk niks aan hebt. Dit is ook het geval onder de rest van de reviews zie ik al wel.
Echt een grote chaos blijkbaar op de retourafdeling.
Voordat iemand vanuit jullie bedrijf hier weer op reageert met jullie standaard tekst “ Vul het klantensupport-webformulier in door de onderstaande link te volgen“. DIT HEB IK AL 8 KEER GEDAAN EN HELPT HELEMAAL NIKS EN GA IK DUS OOK NIET WEER DOEN!
Kom maar met een fatsoenlijke oplossing voor dit schandalige voorval.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Giedre
|
Costumer service is not exists, today its 29th day and I still wait for my order.. Noone answered in my mails... Terrible shop in Amsterdam Nieuwendijk Street, terrible children service. They're more busy with having conversations with each other then help people.
So now on corona time more terrible service online!!! To be honest there is no service!!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Willeke
|
1 ster is al te veel!!
WAT EEN ONGELOOFLIJK SLECHT BEDRIJF!!!
Weken geleden bestelling geplaatst en betaald, dit proces gaat GEWELDIG en ZO VOORSPOEDIG, maar dan....
Dag erna ontvang ik een email "uw bestelling is verzonden" en Track & Trace om te pakketje te volgen.
Nog steeds (9-11) is mijn bestelling onderweg...
Geen klantenservice te bereiken!!
Chat via robot met geautimatiseerde berichten!!
Geen enkele vestiging in Amsterdam, Utrecht, Almere en Hilversum (want ik ben maar gestopt met proberen in contact te komen met één van de vestigingen) is telefonisch te bereiken!!
Bezoek aan de winkel in Almere brengt alleen maar een nog grotere frustratie, onbehoorlijk als het al niet onbeschoft te noemen te woord gestaan door een medewerker die je niet eens aan kijkt, de moeite neemt om naar je te luisteren.
NOOIT GEEEN JD SPORTS MEER VOOR MIJ!!!!!
Vind het echt schandaling!!! Gaat wel om een bestelling van € 180,00!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ryhn
|
Mijn bestelling zou vandaag geleverd worden! Het is zomaar verplaatst naar morgen terwijl ik specifiek voor vandaag heb gekozen. Lekker handige service dit om voor een dag te kiezen maar alsnog op een dag te krijgen wanneer je niet thuis bent! En dan kan ik ook nieteens kiezen dat het ergens anders geleverd word. En is niemand te bereiken, geen telefoonnummer bekend en niemand op de chat aanwezig. Geen wonder dat er geen telefoonnummer is. NOOIT MEER JD SPORTS!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
patricia
|
di fila's besteld, vrij waren ze al binnen. supersnelle service en dat voor de kerst!
9 Reviews Plaats review
Macc
|Koop hier niet!!
Ik zal het kort houden. Na meerdere keren telefonisch comtact te hebben gehad, en later wekenlang mailcontact moet ik uiteindelijk als nog betalen voor iets wat ik GEWOON RETOUR HEB GESTUURD!!
Dit verhaal loopt al bijna 3 maanden, en er komt maar geen oplossing, hierdoor voel ik mij genoodzaakt om jullie hier voor te waarschuwen.
De klantenservice reageerde pas dagen/een week later, en heeft totaal geen meedenkend vermogen om ook maar met een passende oplossing te komen. Echt schandalig. Het enige wat ze doen is een automatische mail sturen waar je werkelijk niks aan hebt. Dit is ook het geval onder de rest van de reviews zie ik al wel.
Echt een grote chaos blijkbaar op de retourafdeling.
Voordat iemand vanuit jullie bedrijf hier weer op reageert met jullie standaard tekst “ Vul het klantensupport-webformulier in door de onderstaande link te volgen“. DIT HEB IK AL 8 KEER GEDAAN EN HELPT HELEMAAL NIKS EN GA IK DUS OOK NIET WEER DOEN!
Kom maar met een fatsoenlijke oplossing voor dit schandalige voorval.
Giedre
|Costumer service is not exists, today its 29th day and I still wait for my order.. Noone answered in my mails... Terrible shop in Amsterdam Nieuwendijk Street, terrible children service. They're more busy with having conversations with each other then help people.
So now on corona time more terrible service online!!! To be honest there is no service!!!!
Willeke
|1 ster is al te veel!!
WAT EEN ONGELOOFLIJK SLECHT BEDRIJF!!!
Weken geleden bestelling geplaatst en betaald, dit proces gaat GEWELDIG en ZO VOORSPOEDIG, maar dan....
Dag erna ontvang ik een email "uw bestelling is verzonden" en Track & Trace om te pakketje te volgen.
Nog steeds (9-11) is mijn bestelling onderweg...
Geen klantenservice te bereiken!!
Chat via robot met geautimatiseerde berichten!!
Geen enkele vestiging in Amsterdam, Utrecht, Almere en Hilversum (want ik ben maar gestopt met proberen in contact te komen met één van de vestigingen) is telefonisch te bereiken!!
Bezoek aan de winkel in Almere brengt alleen maar een nog grotere frustratie, onbehoorlijk als het al niet onbeschoft te noemen te woord gestaan door een medewerker die je niet eens aan kijkt, de moeite neemt om naar je te luisteren.
NOOIT GEEEN JD SPORTS MEER VOOR MIJ!!!!!
Vind het echt schandaling!!! Gaat wel om een bestelling van € 180,00!!
Ryhn
|Mijn bestelling zou vandaag geleverd worden! Het is zomaar verplaatst naar morgen terwijl ik specifiek voor vandaag heb gekozen. Lekker handige service dit om voor een dag te kiezen maar alsnog op een dag te krijgen wanneer je niet thuis bent! En dan kan ik ook nieteens kiezen dat het ergens anders geleverd word. En is niemand te bereiken, geen telefoonnummer bekend en niemand op de chat aanwezig. Geen wonder dat er geen telefoonnummer is. NOOIT MEER JD SPORTS!
patricia
|di fila's besteld, vrij waren ze al binnen. supersnelle service en dat voor de kerst!