Ik ond intertoys een leuke winkel er was hele leuke speelgoed en de ging ik kopen en de speelgoed waren ook niet kapot te krijgen want wa dat een beste winkel maar ik ben er nu te groot voor
6.6
0
Jessica
|
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ook hebben ze altijd wel tijd voor een praatje of om aandacht te geven aan een van mijn dochters. Ook wordt er gevraagd of we kunnen vinden wat we zoeken en of ze nog meer kunnen helpen. Zeer tevreden over deze winkel!
8.8
0
Patricia van Batenburg
|
1 minpunt wat tevens mij nu weerhoudt om er te komen er is geen lift kan niet met baby naar boven! Zoon houdt van gamen maar kom er bijna niet meer..
8.2
0
Gesponsord
Ester
|
Je wordt goed geholpen en de spullen worden regelmatig omgegooid, waardoor je een nieuwe verse blik weer in de winkel hebt. Een heerlijke winkel om te zijn. De tweede verdieping is ook goed te bereiken met kinderwagen. Het meeste speelgoed hebben ze wel en de specifiekere dingen bestellen ze voor je als het te bestellen is.
8.0
0
k
|
vaak alleen in de winkel. geen personeel dus zelf doen
102 Reviews Plaats review
Klant van Intertoys
|Ik ond intertoys een leuke winkel er was hele leuke speelgoed en de ging ik kopen en de speelgoed waren ook niet kapot te krijgen want wa dat een beste winkel maar ik ben er nu te groot voor
Jessica
|Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ook hebben ze altijd wel tijd voor een praatje of om aandacht te geven aan een van mijn dochters. Ook wordt er gevraagd of we kunnen vinden wat we zoeken en of ze nog meer kunnen helpen. Zeer tevreden over deze winkel!
Patricia van Batenburg
|1 minpunt wat tevens mij nu weerhoudt om er te komen er is geen lift kan niet met baby naar boven! Zoon houdt van gamen maar kom er bijna niet meer..
Ester
|Je wordt goed geholpen en de spullen worden regelmatig omgegooid, waardoor je een nieuwe verse blik weer in de winkel hebt. Een heerlijke winkel om te zijn. De tweede verdieping is ook goed te bereiken met kinderwagen. Het meeste speelgoed hebben ze wel en de specifiekere dingen bestellen ze voor je als het te bestellen is.
k
|vaak alleen in de winkel. geen personeel dus zelf doen