Wordt je vanuit de vestiging doorverwezen naar de online bestel mogelijkheid en dan levering vanuit vestiging. Zowel medewerker als website noemt na 14:00 besteld volgende dag geleverd. Na bestellen staat er dat er zsm contact wordt opgenomen voor levering. De volgende dag om 16:00 zelf maar gebeld want kreeg geen bericht. Vestiging gebeld 20 min gewacht niks. Hoofdvestiging gewacht 15 minuten gewacht en toen simpel te horen te kregen dat de verstiging niet bereikbaar is en ik moet afwachten... Kortom je betaald voor een service die ze niet kunnen leveren. Je krijgt geen informatie over wanneer je wat kan verwachten. Klantgerichtheid voor bestellingen is binnen Nieuwegein echt ver te zoeken!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hilversummer
|
Wat een logica bij Hornbach.
Ik had een grote bestelling willen plaatsen van 20 schuttingdelen, alle palen daarvoor enz. enz.
Dat had ik graag willen laten bezorgen. Nou was het al een heel gedoe om te berekenen wat de bezorgkosten daarvoor zouden zijn.
Hornbach levert kennelijk de grotere producten op pallets.
Dat zou dan ook het geval geweest zijn.
Ik zou 2 x 70 euro borg moeten betalen voor gips pallets waar het op geleverd zou worden.
Maar hoe ik die pallets retour zou moeten krijgen naar het filiaal dat mag ik zelf uitzoeken.
Ik wil het toch juist laten bezorgen omdat dat het om dusdanige grote artikelen gaat wat niet in een personen auto past.
Nou zie ik aan de reviews dat het evengoed met regelmaat fout gaat in dit filiaal.
Dus bij deze wees gewaarschuwd.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
patrick chiaradia
|
Beste.
ik koop een hogedrukreiniger Karcher K7.gebruik het toestel de eerste keer valt de aardbeveiliging uit.sluit het toestel op een andere lijn aan en het werkt. na 17 dagen wil ik deze weer gebruiken valt op alle lijnen waar ik hem aansluit de aardbeveiliging uit.Breng het toestel terug naar hornbach ter nazicht hier zeggen ze dat als het toestel 2 weken oud was ik een nieuw toestel meekreeg .nu moet het ter reparatie naar karcher gestuurd worden.ik ben er nu al bijna 5 weken op aan het wachten .en ze sturen mij van het ene naar het andere kastje .is dit een service van beide.
Chiaradia Patrick
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Metselaar
|
Ja, over het algemeen tevreden alleen ik wacht al bijna drie maanden op drie deuren... Ze zouden 23 mei komen en nu eind juni... Waarom oh waarom... Nederland kan ze toch ook wel lakken?
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Pieter Nieuwland
|
28/01 in uw vestiging geweest voor afhalen van 3 producten.
Moest circa 20 minuten wachten.
Meeste medewerkers dragen geen mondkapjes,ook waar het reserververings Nr opgegeven moest worden, gaat handmatig erg onprofessioneel.
Parkeren bij uitgifte veel te krap, mensen met grote stukken geen kant op,terwijl er wel ruimte aanwezig is.
Gekochte planten geheel uitgedroogd.hebben laatste weken geen water gehad.
Bezoek geen aanrader, complete deceptie
793 Reviews Plaats review
Tristan
|Wordt je vanuit de vestiging doorverwezen naar de online bestel mogelijkheid en dan levering vanuit vestiging. Zowel medewerker als website noemt na 14:00 besteld volgende dag geleverd. Na bestellen staat er dat er zsm contact wordt opgenomen voor levering. De volgende dag om 16:00 zelf maar gebeld want kreeg geen bericht. Vestiging gebeld 20 min gewacht niks. Hoofdvestiging gewacht 15 minuten gewacht en toen simpel te horen te kregen dat de verstiging niet bereikbaar is en ik moet afwachten... Kortom je betaald voor een service die ze niet kunnen leveren. Je krijgt geen informatie over wanneer je wat kan verwachten. Klantgerichtheid voor bestellingen is binnen Nieuwegein echt ver te zoeken!
Hilversummer
|Wat een logica bij Hornbach.
Ik had een grote bestelling willen plaatsen van 20 schuttingdelen, alle palen daarvoor enz. enz.
Dat had ik graag willen laten bezorgen. Nou was het al een heel gedoe om te berekenen wat de bezorgkosten daarvoor zouden zijn.
Hornbach levert kennelijk de grotere producten op pallets.
Dat zou dan ook het geval geweest zijn.
Ik zou 2 x 70 euro borg moeten betalen voor gips pallets waar het op geleverd zou worden.
Maar hoe ik die pallets retour zou moeten krijgen naar het filiaal dat mag ik zelf uitzoeken.
Ik wil het toch juist laten bezorgen omdat dat het om dusdanige grote artikelen gaat wat niet in een personen auto past.
Nou zie ik aan de reviews dat het evengoed met regelmaat fout gaat in dit filiaal.
Dus bij deze wees gewaarschuwd.
patrick chiaradia
|Beste.
ik koop een hogedrukreiniger Karcher K7.gebruik het toestel de eerste keer valt de aardbeveiliging uit.sluit het toestel op een andere lijn aan en het werkt. na 17 dagen wil ik deze weer gebruiken valt op alle lijnen waar ik hem aansluit de aardbeveiliging uit.Breng het toestel terug naar hornbach ter nazicht hier zeggen ze dat als het toestel 2 weken oud was ik een nieuw toestel meekreeg .nu moet het ter reparatie naar karcher gestuurd worden.ik ben er nu al bijna 5 weken op aan het wachten .en ze sturen mij van het ene naar het andere kastje .is dit een service van beide.
Chiaradia Patrick
Metselaar
|Ja, over het algemeen tevreden alleen ik wacht al bijna drie maanden op drie deuren... Ze zouden 23 mei komen en nu eind juni... Waarom oh waarom... Nederland kan ze toch ook wel lakken?
Pieter Nieuwland
|28/01 in uw vestiging geweest voor afhalen van 3 producten.
Moest circa 20 minuten wachten.
Meeste medewerkers dragen geen mondkapjes,ook waar het reserververings Nr opgegeven moest worden, gaat handmatig erg onprofessioneel.
Parkeren bij uitgifte veel te krap, mensen met grote stukken geen kant op,terwijl er wel ruimte aanwezig is.
Gekochte planten geheel uitgedroogd.hebben laatste weken geen water gehad.
Bezoek geen aanrader, complete deceptie