Klik hier om je antwoord te annuleren.
25 april 2016
Omdat het leuke kapsalon is en vriendelijke personeel. Verbeterpunten: Geen op en aanmerkingen
geen motivatie gegeven
17 april 2016
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over jouw ervaring met de volgende onderdelen?
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
43 Reviews Plaats review
Anita Vermeij-Spronk
|Omdat het leuke kapsalon is en vriendelijke personeel. Verbeterpunten: Geen op en aanmerkingen
Mike Oioklj
|geen motivatie gegeven
Ramona Raaijmakers
|geen motivatie gegeven
Stieneke van den Brink
|geen motivatie gegeven
Rina Fredriksen
|geen motivatie gegeven