Klik hier om je antwoord te annuleren.
21 mei 2016
Het een superleuke zaak is!
20 mei 2016
ik er graag kom en altijd tevreden weer wegga.. Verbeterpunten: Weet niet.
19 mei 2016
leuke zaak goede sfeer en creatief
15 mei 2016
super gezellig vriendelijk en leuk
14 mei 2016
mijn haar altijd goed geknipt word
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over jouw ervaring met de volgende onderdelen?
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
43 Reviews Plaats review
Raymond Voskes
|Het een superleuke zaak is!
Jolanda Berkelmans
|ik er graag kom en altijd tevreden weer wegga.. Verbeterpunten: Weet niet.
jack hellendoorn
|leuke zaak goede sfeer en creatief
louise heshusius
|super gezellig vriendelijk en leuk
nick westerink
|mijn haar altijd goed geknipt word