Vorige week liet ik mijn auto maken door garage Loef; mijn autodeur sloot niet goed meer. De monteur was meteen al vrijpostig naar mij en onbeleefd. Hij zei dingen als: jij wilt er zeker erg jong zien he, omdat je van die roze strepen op je gezicht hebt. (heel vreemd) Toen ik het onderwerp auto maar weer aansneed en vroeg of het allemaal goed was gemaakt. Zei hij wat denk je wel, we hebben super goede recensies op de ANWB.
Ik vond de factuur van 350 euro ook wat aan de hoge kant en heb dat ook gemeld. Eenmaal thuis bleek de autodeur weer te sluiten maar nu ging de deur van buitenaf niet meer open en het knopje ging ook niet meer omlaag als de auto afgesloten werd. Ik ben teruggegaan en kreeg een nogal onverschillige reactie, dat het toch niet erg was want hij sloot toch weer. (ja meneer maar nu gaat hij niet meer open.) ik ben met ruzie vertrokken, wat een ontzettende vervelende man is dat. (Willy). Nu bij een andere garage waar ze me wel goed hebben geholpen. Om het gepruts van de monteur te herstellen heb ik 150 euro moeten betalen. Geen aanrader dus.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Willemsen
|
gewoon eerlijke garage. Goed geholpen. Ze zijn eerlijk, niet te duur en doen wat ze moeten doen niets meer niets minder en dat, dat is merkbaar in de portmonee. Pluspunten: Niet betalen voor mega showroom zoals bij de dealer.
Eerlijke prijzen
Snelle goede service. Minpunten: eigenlijk geen.
7 Reviews Plaats review
froukje
|Vorige week liet ik mijn auto maken door garage Loef; mijn autodeur sloot niet goed meer. De monteur was meteen al vrijpostig naar mij en onbeleefd. Hij zei dingen als: jij wilt er zeker erg jong zien he, omdat je van die roze strepen op je gezicht hebt. (heel vreemd) Toen ik het onderwerp auto maar weer aansneed en vroeg of het allemaal goed was gemaakt. Zei hij wat denk je wel, we hebben super goede recensies op de ANWB.
Ik vond de factuur van 350 euro ook wat aan de hoge kant en heb dat ook gemeld. Eenmaal thuis bleek de autodeur weer te sluiten maar nu ging de deur van buitenaf niet meer open en het knopje ging ook niet meer omlaag als de auto afgesloten werd. Ik ben teruggegaan en kreeg een nogal onverschillige reactie, dat het toch niet erg was want hij sloot toch weer. (ja meneer maar nu gaat hij niet meer open.) ik ben met ruzie vertrokken, wat een ontzettende vervelende man is dat. (Willy). Nu bij een andere garage waar ze me wel goed hebben geholpen. Om het gepruts van de monteur te herstellen heb ik 150 euro moeten betalen. Geen aanrader dus.
garage loeff
|Willemsen
|gewoon eerlijke garage. Goed geholpen. Ze zijn eerlijk, niet te duur en doen wat ze moeten doen niets meer niets minder en dat, dat is merkbaar in de portmonee. Pluspunten: Niet betalen voor mega showroom zoals bij de dealer.
Eerlijke prijzen
Snelle goede service. Minpunten: eigenlijk geen.