Klik hier om je antwoord te annuleren.
10 september 2013
Prima !
4 september 2013
Ruim voldoende
Zeer goed
3 september 2013
Dit is de tweede maal dat ik bij Motorhuis een nieuwe auto koop. Dit doe ik alleen maar voor een redelijk aanbod van inruil oude auto. Persoonlijk vind ik het geen prettig bedrijf waarbij de after sales slecht is
31 augustus 2013
positief
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit autobedrijf?
Kunt u een oordeel geven over de volgende onderdelen?
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
1139 Reviews Plaats review
Klant van Motorhuis Delft
|Prima !
Klant van Motorhuis Delft
|Ruim voldoende
Klant van Motorhuis Delft
|Zeer goed
Klant van Motorhuis Delft
|Dit is de tweede maal dat ik bij Motorhuis een nieuwe auto koop.
Dit doe ik alleen maar voor een redelijk aanbod van inruil oude auto.
Persoonlijk vind ik het geen prettig bedrijf waarbij de after sales slecht is
Klant van Motorhuis Delft
|positief