Klik hier om je antwoord te annuleren.
10 november 2013
goed, alles wordt goed afgehandeld.
we zijn vriendelijk en correct behandeld
9 november 2013
Wij zijn vriendelijk en professioneel geholpen. In eerste instantie telefonisch contact gehad. De verkoper heeft ons weten te overtuigen om toch even langs te komen. Dit was uiteindelijk geen verspilde energie.
8 november 2013
goed en prettig
goed
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit autobedrijf?
Kunt u een oordeel geven over de volgende onderdelen?
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
1139 Reviews Plaats review
Klant van Motorhuis Delft
|goed, alles wordt goed afgehandeld.
Klant van Motorhuis Delft
|we zijn vriendelijk en correct behandeld
Klant van Motorhuis Delft
|Wij zijn vriendelijk en professioneel geholpen. In eerste instantie telefonisch contact gehad. De verkoper heeft ons weten te overtuigen om toch even langs te komen. Dit was uiteindelijk geen verspilde energie.
Klant van Motorhuis Delft
|goed en prettig
Klant van Motorhuis Delft
|goed