Klik hier om je antwoord te annuleren.
28 maart 2012
Prettige ontvangst, goede aandacht aan het probleem. En met een goed en veilig gevoel verlaat je de garage weer.
ik stel mijn oordeel uit totdat ik weet dat klachten duurzaam verholpen zijn, nog net te zeggen
27 maart 2012
Goede service, goede indruk.
Goed
prima
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit autobedrijf?
Kunt u een oordeel geven over de volgende onderdelen?
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
1139 Reviews Plaats review
Klant van Motorhuis Delft
|Prettige ontvangst, goede aandacht aan het probleem.
En met een goed en veilig gevoel verlaat je de garage weer.
Klant van Motorhuis Delft
|ik stel mijn oordeel uit totdat ik weet dat klachten duurzaam verholpen zijn, nog net te zeggen
Klant van Motorhuis Delft
|Goede service, goede indruk.
Klant van Motorhuis Delft
|Goed
Klant van Motorhuis Delft
|prima