Vriendelijke behandeling, en afspraak is afspraak, ik ben zeer tevreden
9.0
De prijsstelling
De klantgerichtheid van de medewerker
De kwaliteit van de informatie
De uitstraling
Klant van Motorhuis Delft
|
Goed
9.0
De nazorg
De uitstraling
De kwaliteit van de informatie
De klantgerichtheid van de medewerker
De prijsstelling
Klant van Motorhuis Delft
|
Goed
8.0
De kwaliteit van de informatie
De prijsstelling
De klantgerichtheid van de medewerker
De nazorg
Het onderhoud
De uitstraling
Klant van Motorhuis Delft
|
Goed en deskundig
8.0
De klantgerichtheid van de medewerker
De prijsstelling
De kwaliteit van de informatie
De nazorg
Het onderhoud
De uitstraling
Klant van Motorhuis Delft
|
Bij het maken van de telefonische afspraak heb ik vooraf geïnformeerd naar de kosten van de jaarlijkse onderhoudsbeurt. Daarbij heb ik mijn verbazing uitgesproken over de hoogte van het bedrag, maar ben hiermee vervolgens wel akkoord gegaan.( N.B. Opel biedt momenteel bij dezelfde modellen 5 jaar gratis onderhoud aan, terwijl ik ieder jaar minimaal 225 Euro kwijt ben).
Na het onderhoud bleken bij het afhalen van de auto het volgende onderhoud niet te zijn uitgevoerd:
. remvloeistof niet ververst
. microfilter niet vervangen
. batterij handzender niet vervangen
Ik had niet gevraagd om deze punten over te slaan en ik ben hierop vooraf ook niet gewezen. Zelf kan ik niet inschatten hoe noodzakelijk deze handelingen zijn voor een auto van twee jaar oud en 30.000 km op de teller.
1139 Reviews Plaats review
Klant van Motorhuis Delft
|Vriendelijke behandeling, en afspraak is afspraak, ik ben zeer tevreden
Klant van Motorhuis Delft
|Goed
Klant van Motorhuis Delft
|Goed
Klant van Motorhuis Delft
|Goed en deskundig
Klant van Motorhuis Delft
|Bij het maken van de telefonische afspraak heb ik vooraf geïnformeerd naar de kosten van de jaarlijkse onderhoudsbeurt. Daarbij heb ik mijn verbazing uitgesproken over de hoogte van het bedrag, maar ben hiermee vervolgens wel akkoord gegaan.( N.B. Opel biedt momenteel bij dezelfde modellen 5 jaar gratis onderhoud aan, terwijl ik ieder jaar minimaal 225 Euro kwijt ben).
Na het onderhoud bleken bij het afhalen van de auto het volgende onderhoud niet te zijn uitgevoerd:
. remvloeistof niet ververst
. microfilter niet vervangen
. batterij handzender niet vervangen
Ik had niet gevraagd om deze punten over te slaan en ik ben hierop vooraf ook niet gewezen. Zelf kan ik niet inschatten hoe noodzakelijk deze handelingen zijn voor een auto van twee jaar oud en 30.000 km op de teller.