Zeer onvriendelijk aan de telefoon.
Wilde eerste afspraak maken maar de dame was zo onvriendelijk en chagrijnig aan de telefoon dat ik me bedacht heb.
Zij vertelde dat zij sowieso vol zitten en geen nieuw klanten accepteren.
Ik weet niet of de meneer Hooykaas weet hoe zijn personeel met de nieuw klanten omgaat!
'Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk'.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hans en Emilie Binnerts
|
M’n man heeft al jaren Parkinson. Het werken met de computer werd onmogelijk en vermoeiend. Optiek Hooykaas had een oplossing. Een “gewone” leesbril en een speciale bril met normale focus voor lezen en een prisma voor het lezen van kleine letters op mobieltje. Dat kon alleen met speciale glazen uit Zwitserland. Ik kan dan ook Optiek Hooykaas van harte aanbevelen voor andere mensen met vergelijkbare Parkinson symptonen.
2 Reviews Plaats review
Sharon
|Zeer onvriendelijk aan de telefoon.
Wilde eerste afspraak maken maar de dame was zo onvriendelijk en chagrijnig aan de telefoon dat ik me bedacht heb.
Zij vertelde dat zij sowieso vol zitten en geen nieuw klanten accepteren.
Ik weet niet of de meneer Hooykaas weet hoe zijn personeel met de nieuw klanten omgaat!
'Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk'.
Hans en Emilie Binnerts
|M’n man heeft al jaren Parkinson. Het werken met de computer werd onmogelijk en vermoeiend. Optiek Hooykaas had een oplossing. Een “gewone” leesbril en een speciale bril met normale focus voor lezen en een prisma voor het lezen van kleine letters op mobieltje. Dat kon alleen met speciale glazen uit Zwitserland. Ik kan dan ook Optiek Hooykaas van harte aanbevelen voor andere mensen met vergelijkbare Parkinson symptonen.