Ik vroeg naar lifestyle scan. Daar adverteren ze mee op hun website, en uit beschrijving klonk het relevant voor mij.
Deze scan kenden ze niet, werd er gezegd. Hadden ze echt nóóit van gehoord. Het was ook echt de toon waarop wat totaal de plank missloeg. Uiteindelijk opgelezen wat de website aangaf. Maar toen gaf ze aan dat het voor kinderen zou zijn....Dat stond echt nergens vermeld op de site.
Ik heb er vervolgens korte metten mee gemaakt en gezegd geen afspraak meer te willen.
Klantgerichtheid, service van medewerkers en informatieverstrekking gaan dus met name niet goed.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sharon
|
Zeer onvriendelijk aan de telefoon.
Wilde eerste afspraak maken maar de dame was zo onvriendelijk en chagrijnig aan de telefoon dat ik me bedacht heb.
Zij vertelde dat zij sowieso vol zitten en geen nieuw klanten accepteren.
Ik weet niet of de meneer Hooykaas weet hoe zijn personeel met de nieuw klanten omgaat!
'Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk'.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hans en Emilie Binnerts
|
M’n man heeft al jaren Parkinson. Het werken met de computer werd onmogelijk en vermoeiend. Optiek Hooykaas had een oplossing. Een “gewone” leesbril en een speciale bril met normale focus voor lezen en een prisma voor het lezen van kleine letters op mobieltje. Dat kon alleen met speciale glazen uit Zwitserland. Ik kan dan ook Optiek Hooykaas van harte aanbevelen voor andere mensen met vergelijkbare Parkinson symptonen.
3 Reviews Plaats review
Astrid
|Hele nare ervaring aan de telefoon gehad.
Ik vroeg naar lifestyle scan. Daar adverteren ze mee op hun website, en uit beschrijving klonk het relevant voor mij.
Deze scan kenden ze niet, werd er gezegd. Hadden ze echt nóóit van gehoord. Het was ook echt de toon waarop wat totaal de plank missloeg. Uiteindelijk opgelezen wat de website aangaf. Maar toen gaf ze aan dat het voor kinderen zou zijn....Dat stond echt nergens vermeld op de site.
Ik heb er vervolgens korte metten mee gemaakt en gezegd geen afspraak meer te willen.
Klantgerichtheid, service van medewerkers en informatieverstrekking gaan dus met name niet goed.
Sharon
|Zeer onvriendelijk aan de telefoon.
Wilde eerste afspraak maken maar de dame was zo onvriendelijk en chagrijnig aan de telefoon dat ik me bedacht heb.
Zij vertelde dat zij sowieso vol zitten en geen nieuw klanten accepteren.
Ik weet niet of de meneer Hooykaas weet hoe zijn personeel met de nieuw klanten omgaat!
'Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk'.
Hans en Emilie Binnerts
|M’n man heeft al jaren Parkinson. Het werken met de computer werd onmogelijk en vermoeiend. Optiek Hooykaas had een oplossing. Een “gewone” leesbril en een speciale bril met normale focus voor lezen en een prisma voor het lezen van kleine letters op mobieltje. Dat kon alleen met speciale glazen uit Zwitserland. Ik kan dan ook Optiek Hooykaas van harte aanbevelen voor andere mensen met vergelijkbare Parkinson symptonen.