Top service.
Standaard van mijn fiets moest vervangen worden. Wat een uitdaging. hebben alles in het werk gezet om mij te helpen.
Top!
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Chev
|
Top top top top top top top van a tot z. Ze denken met je mee!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hilde
|
Je wordt hier super vriendelijk en goed geholpen! Alleen maar goede ervaringen. Zowel bij het kopen van een nieuwe fiets, als het onderhoud!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Robert
|
Kwam 's ochtens binnen met een lekke voorband , afgesproken omdat ik in de stad werk ik na het werk de fiets kon ophalen ,
Alles leek oke , maar bij thuiskomst liep de band leeg ,
Ik mocht gelijk terug komen , en de medewerker heeft achterelkaar een nieuwe band gegeven er op gelegd , en zo kon ik tog vlug weer van mijn fiets gebruik maken . Goed geregeld
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Brigitte
|
Op oriëntatie-pad voor een elektrische fiets ben ik bij Guill van de Ven blijven hangen omdat ik goed en uitgebreid geïnformeerd werd, geen enkele moeite hem te veel was, ik proefritjes mocht maken om mijn keuze te bepalen en ik alle gelegenheid kreeg om privé te overleggen met mijn partner en er een dag later op terug te komen. Gezien het bovenstaande viel er voor mij uiteindelijk geen reden te bedenken waarom ik mijn fiets elders zou kopen.
49 Reviews Plaats review
Marijke Kanters
|Top service.
Standaard van mijn fiets moest vervangen worden. Wat een uitdaging. hebben alles in het werk gezet om mij te helpen.
Top!
Chev
|Top top top top top top top van a tot z. Ze denken met je mee!
Hilde
|Je wordt hier super vriendelijk en goed geholpen! Alleen maar goede ervaringen. Zowel bij het kopen van een nieuwe fiets, als het onderhoud!
Robert
|Kwam 's ochtens binnen met een lekke voorband , afgesproken omdat ik in de stad werk ik na het werk de fiets kon ophalen ,
Alles leek oke , maar bij thuiskomst liep de band leeg ,
Ik mocht gelijk terug komen , en de medewerker heeft achterelkaar een nieuwe band gegeven er op gelegd , en zo kon ik tog vlug weer van mijn fiets gebruik maken . Goed geregeld
Brigitte
|Op oriëntatie-pad voor een elektrische fiets ben ik bij Guill van de Ven blijven hangen omdat ik goed en uitgebreid geïnformeerd werd, geen enkele moeite hem te veel was, ik proefritjes mocht maken om mijn keuze te bepalen en ik alle gelegenheid kreeg om privé te overleggen met mijn partner en er een dag later op terug te komen. Gezien het bovenstaande viel er voor mij uiteindelijk geen reden te bedenken waarom ik mijn fiets elders zou kopen.