Heb de laatste jaren de service hier erg achteruit zien lopen. 8 balies waarvan slechts 1 bevrouwd. De rest staat achterin met elkaar te kletsen. De dames hebben het zo te zien erg gezellig met elkaar terwijl de bankjes voor vol zitten met klanten. Hier is sprake van of desinteresse of personeelstekort.
6.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Erna
|
Heel vervelende ervaring met deze apotheek, niet de eerste trouwens.
Afgelopen dinsdag heeft cardioloog recept doorgestuurd naar apotheek.
Wilde het ''s middags ophalen, niet op voorraad. Kan gebeuren.
Moest besteld worden, zou er de volgende dag zijn.
Geen berichtje gehad dus woensdag gebeld.
Was er nog niet, donderdag gebeld, ook niet.
Vanmorgen gebeld, ook niet. Aangezien ze maandag ook gesloten zijn i.v.m. 5 mei zou het op zijn vroegst dinsdag zijn. Ziekenhuis gebeld, die zeiden dat de apotheek zelf met collega apothekers of met het ziekenhuis moet zorgen voor medicijnen.
Weer apotheek gebeld met dit verhaal. Reactie; dat weet ik niet.
Na aandringen ging ze kijken of ze nog wat in voorraad had. Wonder geschied, er was nog een doosje!
Op mijn vraag waarom dit niet eerder kon was weer de reactie; weet ik niet.
Daarna werd onvriendelijk de verbinding verbroken.
Dat ze geen invloed hebben op levering snap ik maar verder zeer onprofessioneel.
Ging niet om paracetamol ofzo.
Ik vraag me af of er nog iets met deze revieuws gedaan wordt.
6.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Hartmann
|
Wie kan mij uitleggen wat ik niet snap? Kom je vrijdag bij apotheek je medicijnen ophalen die woensdag door arts zijn besteld niet alles is er en wordt maandag bezorgd in de morgen dus smorgens thuis buurvrouw gevraagd of ze hond Jan uitlaten nou m 6 uur nog steeds geen apotheek daar mijn man ze nodig heeft dinsdagmorgen naar apotheek tja we hadden ze vrijdagmiddag pas binnen en toelaat m maandag te bezorgen, ze worden vandaag bezorgd kan ze dus niet mee krijgen en weer een dag thuis zitten we zijn bijna een week verder,mijn man heeft kanker en zit in laatste stadium. Waarom zijn er zover klachten over deze apotheek?
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Marielouise
|
Ook heb goede en slechte ervaringen vanmorgen weer de hele
Morgen op bestelling gewacht die na bezorgd zou worden nou niet dus ook niet vanmiddag maar wat er aan voor afging mijn man kreeg de medicijnen die hij eerder had niet vergoed nee mijnheer alleen als U chronisch bent nou mijn man heeft janker in laatste stadium maar is voor de apotheek blijkbaar niet chronisch na geruzie en medewerker erbij stond toch in computer maar daar moet je eerst daar uit gaan leggen wat je mankeert dus volgende keer stikker op voorhoofd ik heb kanjer? En nu ds nog steeds geen medicijnen
3.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jarah
|
De wachttijd veels te lang. Het personeel doet er veels te lang over met het overleggen. Ik hoor vaak dat er sprake is van miscommunicatie. Een groot deel van het personeel is niet klantvriendelijk, waardoor ik me niet prettig voel om een recept op te halen. Als jullie nou wat doen aan jullie klanvriendelijkheid en wat sneller werken weet ik zeker dat jullie betere recensies krijgen.
310 Reviews Plaats review
Bert
|Heb de laatste jaren de service hier erg achteruit zien lopen. 8 balies waarvan slechts 1 bevrouwd. De rest staat achterin met elkaar te kletsen. De dames hebben het zo te zien erg gezellig met elkaar terwijl de bankjes voor vol zitten met klanten. Hier is sprake van of desinteresse of personeelstekort.
Erna
|Heel vervelende ervaring met deze apotheek, niet de eerste trouwens.
Afgelopen dinsdag heeft cardioloog recept doorgestuurd naar apotheek.
Wilde het ''s middags ophalen, niet op voorraad. Kan gebeuren.
Moest besteld worden, zou er de volgende dag zijn.
Geen berichtje gehad dus woensdag gebeld.
Was er nog niet, donderdag gebeld, ook niet.
Vanmorgen gebeld, ook niet. Aangezien ze maandag ook gesloten zijn i.v.m. 5 mei zou het op zijn vroegst dinsdag zijn. Ziekenhuis gebeld, die zeiden dat de apotheek zelf met collega apothekers of met het ziekenhuis moet zorgen voor medicijnen.
Weer apotheek gebeld met dit verhaal. Reactie; dat weet ik niet.
Na aandringen ging ze kijken of ze nog wat in voorraad had. Wonder geschied, er was nog een doosje!
Op mijn vraag waarom dit niet eerder kon was weer de reactie; weet ik niet.
Daarna werd onvriendelijk de verbinding verbroken.
Dat ze geen invloed hebben op levering snap ik maar verder zeer onprofessioneel.
Ging niet om paracetamol ofzo.
Ik vraag me af of er nog iets met deze revieuws gedaan wordt.
Hartmann
|Wie kan mij uitleggen wat ik niet snap? Kom je vrijdag bij apotheek je medicijnen ophalen die woensdag door arts zijn besteld niet alles is er en wordt maandag bezorgd in de morgen dus smorgens thuis buurvrouw gevraagd of ze hond Jan uitlaten nou m 6 uur nog steeds geen apotheek daar mijn man ze nodig heeft dinsdagmorgen naar apotheek tja we hadden ze vrijdagmiddag pas binnen en toelaat m maandag te bezorgen, ze worden vandaag bezorgd kan ze dus niet mee krijgen en weer een dag thuis zitten we zijn bijna een week verder,mijn man heeft kanker en zit in laatste stadium. Waarom zijn er zover klachten over deze apotheek?
Marielouise
|Ook heb goede en slechte ervaringen vanmorgen weer de hele
Morgen op bestelling gewacht die na bezorgd zou worden nou niet dus ook niet vanmiddag maar wat er aan voor afging mijn man kreeg de medicijnen die hij eerder had niet vergoed nee mijnheer alleen als U chronisch bent nou mijn man heeft janker in laatste stadium maar is voor de apotheek blijkbaar niet chronisch na geruzie en medewerker erbij stond toch in computer maar daar moet je eerst daar uit gaan leggen wat je mankeert dus volgende keer stikker op voorhoofd ik heb kanjer? En nu ds nog steeds geen medicijnen
Jarah
|De wachttijd veels te lang. Het personeel doet er veels te lang over met het overleggen. Ik hoor vaak dat er sprake is van miscommunicatie. Een groot deel van het personeel is niet klantvriendelijk, waardoor ik me niet prettig voel om een recept op te halen. Als jullie nou wat doen aan jullie klanvriendelijkheid en wat sneller werken weet ik zeker dat jullie betere recensies krijgen.