Ik probeer een recensie op internet te plaatsen naar aanleiding van mijn recente ervaring bij de Action aan de Vuurplaat te Rotterdam.
De overheid heeft winkels de mogelijkheid gegeven om open te zijn afhalen. Dat kan dus ook bij de action. Ik had mijn bestelling geplaatst. Bij het ophalen van mijn bestelling kreeg ik te horen dat de bestelling nog samengesteld moest worden.
Dat is toch bijzonder slecht. Het is toch de bedoeling om je producten vooraf te bestelen en vervolgens snel op te halen en af te rekenen.
Ik heb vervolgens een uur bij de winkel gewacht. Na een uur wachten heb ik nogmaals gevraagd naar de stand van mijn bestelling. Vond het wel erg lang duren.
Ik kreeg te horen dat men vergeten was de bestelling alsnog samen te stellen. Dus als ik niet nogmaals had geïnformeerd en netjes had gewacht zou dat eigenlijk zomaar uren hebben geduurd. Men ging er alsnog mee aan de slag.
Na nog eens 10 minuten kreeg ik te horen dat 7 van de 10 producten niet op voorraad was en dat men had geprobeerd dit telefonisch door te geven. Nou ik kan u verzekeren dat wij niet gebeld zijn daarover. Wat een ballentent zeg.......... Doe wat aan je klant afhandeling. Ik heb ervaring met bedrijven waar personeel werkt met een (verstandelijke) beperking die veel beter in staat zijn om klanten te helpen met hun bestelling.
Succes ermee verder.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Floor ten Have
|
omdat ze zoveel hebben voor een betaalbare prijs, dus ook voor de kleine portemonnee
2 Reviews Plaats review
Dries
|Ik probeer een recensie op internet te plaatsen naar aanleiding van mijn recente ervaring bij de Action aan de Vuurplaat te Rotterdam.
De overheid heeft winkels de mogelijkheid gegeven om open te zijn afhalen. Dat kan dus ook bij de action. Ik had mijn bestelling geplaatst. Bij het ophalen van mijn bestelling kreeg ik te horen dat de bestelling nog samengesteld moest worden.
Dat is toch bijzonder slecht. Het is toch de bedoeling om je producten vooraf te bestelen en vervolgens snel op te halen en af te rekenen.
Ik heb vervolgens een uur bij de winkel gewacht. Na een uur wachten heb ik nogmaals gevraagd naar de stand van mijn bestelling. Vond het wel erg lang duren.
Ik kreeg te horen dat men vergeten was de bestelling alsnog samen te stellen. Dus als ik niet nogmaals had geïnformeerd en netjes had gewacht zou dat eigenlijk zomaar uren hebben geduurd. Men ging er alsnog mee aan de slag.
Na nog eens 10 minuten kreeg ik te horen dat 7 van de 10 producten niet op voorraad was en dat men had geprobeerd dit telefonisch door te geven. Nou ik kan u verzekeren dat wij niet gebeld zijn daarover. Wat een ballentent zeg.......... Doe wat aan je klant afhandeling. Ik heb ervaring met bedrijven waar personeel werkt met een (verstandelijke) beperking die veel beter in staat zijn om klanten te helpen met hun bestelling.
Succes ermee verder.
Floor ten Have
|omdat ze zoveel hebben voor een betaalbare prijs, dus ook voor de kleine portemonnee