Klik hier om je antwoord te annuleren.
17 september 2014
Action is mijn favoriete winkel, alleen het personeel in Bussum mag een stuk vriendelijker. reageren nogal geirriteerd als je hun iets vraagt en lopen bijna allemaal met een chagarijnige kop alsof ze er geen zin in hebben.
11 juli 2014
Kopen bij Action ( be) loont altijd !!!
30 juni 2014
Action heeft een leuk en gevarieerd aanbod voor een prima prijs. Helaas in bussum geen vriendelijk personeel (tegen elkaar en tegen klanten)
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
133 Reviews Plaats review
Sandra Oranje
|Action is mijn favoriete winkel, alleen het personeel in Bussum mag een stuk vriendelijker. reageren nogal geirriteerd als je hun iets vraagt en lopen bijna allemaal met een chagarijnige kop alsof ze er geen zin in hebben.
José
|Kopen bij Action ( be) loont altijd !!!
Klant van Action
|Action heeft een leuk en gevarieerd aanbod voor een prima prijs. Helaas in bussum geen vriendelijk personeel (tegen elkaar en tegen klanten)