Positief. Vind het een prettige winkel waar je voor weinig geld veel spullen kan kopen
8.2
0
Klant van Action
|
Niets alles is aanwezig , geen opmerkingen verder dus top ga zo door
8.3
0
willem smits
|
Leuke winkel, aardig personeel, wel erg jong. Parkeren af en toe een probleem
8.8
0
Klant van Action
|
Nette winkel , het zou beter zijn als het personeel beter op de hoogte zou zijn van de artikelen die verkocht worden en wanneer artikelen binnen komen zoals artikelen uit de hobbyfolder
7.5
0
Martina van Donge
|
Personeel altijd even vriendelijk en kundig. Fijne winkel om te shoppen 😄
133 Reviews Plaats review
Koen Blok
|Positief. Vind het een prettige winkel waar je voor weinig geld veel spullen kan kopen
Klant van Action
|Niets alles is aanwezig , geen opmerkingen verder dus top ga zo door
willem smits
|Leuke winkel, aardig personeel, wel erg jong. Parkeren af en toe een probleem
Klant van Action
|Nette winkel , het zou beter zijn als het personeel beter op de hoogte zou zijn van de artikelen die verkocht worden en wanneer artikelen binnen komen zoals artikelen uit de hobbyfolder
Martina van Donge
|Personeel altijd even vriendelijk en kundig. Fijne winkel om te shoppen 😄