Woonachtig in Noord-Holland kwamen wij door internet in aanraking met Leto. Jaren terug een auto gekocht en NOOIT zullen wij nog ergens anders een auto kopen. WAT EEN FANTASTISCH BEDRIJF! Voor al de klant-is-koning-mentaliteit wordt zeer door ons gewaardeerd. Ga vooral zo door jongens!
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ap Remers
|
Erg slechte ervaring met baliemedewerker na het bestellen van een specifiek onderdeel (kleppendekselpakking)
Omdat het onderdeel niet paste wilde ik dit retourneren.
de medewerker weigerde dit, omdat ik de plastic verpakking niet netjes had opengemaakt.
Een dichtgeseald plastic zakje zou ik volgens hem toch netjes moeten openmaken. Of .... door het doorzichtige plastic heen moeten beoordelen of de in elkaar gefrommelde pakking wel de juiste zou zijn.
Volgens hem kon men dit door hun verkeerd bestelde onderdeel (een niet meer retourneren aan de leverancier ! Ik neem mijn verlies van 28 euro maar voor lief. Ik heb ze wel medegedeeld dat dit de laatste keer is geweest dat ik deze winkel "met een bezoek vereer"
3 Reviews Plaats review
Sonja
|Woonachtig in Noord-Holland kwamen wij door internet in aanraking met Leto. Jaren terug een auto gekocht en NOOIT zullen wij nog ergens anders een auto kopen. WAT EEN FANTASTISCH BEDRIJF! Voor al de klant-is-koning-mentaliteit wordt zeer door ons gewaardeerd. Ga vooral zo door jongens!
Ap Remers
|Erg slechte ervaring met baliemedewerker na het bestellen van een specifiek onderdeel (kleppendekselpakking)
Omdat het onderdeel niet paste wilde ik dit retourneren.
de medewerker weigerde dit, omdat ik de plastic verpakking niet netjes had opengemaakt.
Een dichtgeseald plastic zakje zou ik volgens hem toch netjes moeten openmaken. Of .... door het doorzichtige plastic heen moeten beoordelen of de in elkaar gefrommelde pakking wel de juiste zou zijn.
Volgens hem kon men dit door hun verkeerd bestelde onderdeel (een niet meer retourneren aan de leverancier ! Ik neem mijn verlies van 28 euro maar voor lief. Ik heb ze wel medegedeeld dat dit de laatste keer is geweest dat ik deze winkel "met een bezoek vereer"
Udo Blom
|