Prima verzekeraar. Duidelijk in communicatie. Heldere en zeer goed te gebruiken app. Ga zo door !!!
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Maarten
|
Woon op de grens met België. Heb een restitutiepolis en al 15 jaar jaarlijks een consult bij een Belgische cardioloog. Nooit geen punt geweest. Kreeg dit jaar last van hernia en wachttijd behandeling Zhs Tilburg 10 tot 12 weken. Uitval r been. VGZ bemiddeling met akkoord pijnbehandeling in het AZ te Turnhout België. 14 dagen wachttijd. 3 dagen voor geplande behandeling werd uitvalpijn ondraaglijk dus naar dichtstbijzijnde spoedhulp. Deze was ook in Turnhout. Ben 14 dagen opgenomen geweest en 2 x infiltratie ondergaan. VGZ wil een factuur van € 292,00 niet aan mij vergoeden want ik had de alarmlijn van VGZ moeten raadplegen voor ik naar de spoedeisende hulp werd gebracht. Volgens mij is de spoedeisende hulp er speciaal bij spoed en rechtvaardigt het het niet bellen van de alarmlijn. Ook de duur van de opname ( 14 dgn) geeft aan dat het niet voor een niemendalletje was. Komt nog bij dat ik speciaal een restitutiepolis heb afgesloten vanwege het feit dat we dichter bij Turnhout wonen dan bij Tilburg of Breda, en ik, als hartpatiënt, daar ga waar ik het snelste hulp kan krijgen. Dus per 1 januari stappen wij over.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Suzanne
|
Ze verkopen vergoedingen waar je uiteindelijk nooit aanspraak op mag maken. In mijn geval Tand Best. Voorafgaand aan het afsluiten van de verzekering uitgebreid telefonisch contact gehad met klantenservice. Zij gaven aan dat mijn beugel vergoed zou worden en vertelden me welke antwoorden ik in mijn situatie mocht geven bij de tandheelkundige selectie.
Uiteindelijk wordt mijn declaratie afgekeurd. Klachtenservice is onbereikbaar (alleen per brief), onredelijk en niet bereid tot een oplossing te komen. Het door hen opgenomen telefoongesprek dat ik met de klantenservice heb gehad kunnen ze helaas niet meer terugvinden. Dat komt ze toch verdraaid goed uit. Ik zou iedereen afraden een verzekering af te sluiten bij VGZ.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Camel
|
Heeft niets met VGZ te maken maar met zorg en kosten hiervoor in het algemeen : eigenlijke veel te duur, vooral het eigen risico als je chronisch ziek bent, moet je dit verplicht elk jaar weer betalen, boven op je toch al dure maandpremie.
7.0
Anoniem
|
Uitstekende service Goede website Makkelijk alles te vinden online Deskundig Wel duur qua premie zeker de tandartsverzekering
604 Reviews Plaats review
Rene Jansen
|Prima verzekeraar. Duidelijk in communicatie. Heldere en zeer goed te gebruiken app. Ga zo door !!!
Maarten
|Woon op de grens met België. Heb een restitutiepolis en al 15 jaar jaarlijks een consult bij een Belgische cardioloog. Nooit geen punt geweest. Kreeg dit jaar last van hernia en wachttijd behandeling Zhs Tilburg 10 tot 12 weken. Uitval r been. VGZ bemiddeling met akkoord pijnbehandeling in het AZ te Turnhout België. 14 dagen wachttijd. 3 dagen voor geplande behandeling werd uitvalpijn ondraaglijk dus naar dichtstbijzijnde spoedhulp. Deze was ook in Turnhout. Ben 14 dagen opgenomen geweest en 2 x infiltratie ondergaan. VGZ wil een factuur van € 292,00 niet aan mij vergoeden want ik had de alarmlijn van VGZ moeten raadplegen voor ik naar de spoedeisende hulp werd gebracht. Volgens mij is de spoedeisende hulp er speciaal bij spoed en rechtvaardigt het het niet bellen van de alarmlijn. Ook de duur van de opname ( 14 dgn) geeft aan dat het niet voor een niemendalletje was. Komt nog bij dat ik speciaal een restitutiepolis heb afgesloten vanwege het feit dat we dichter bij Turnhout wonen dan bij Tilburg of Breda, en ik, als hartpatiënt, daar ga waar ik het snelste hulp kan krijgen. Dus per 1 januari stappen wij over.
Suzanne
|Ze verkopen vergoedingen waar je uiteindelijk nooit aanspraak op mag maken. In mijn geval Tand Best. Voorafgaand aan het afsluiten van de verzekering uitgebreid telefonisch contact gehad met klantenservice. Zij gaven aan dat mijn beugel vergoed zou worden en vertelden me welke antwoorden ik in mijn situatie mocht geven bij de tandheelkundige selectie.
Uiteindelijk wordt mijn declaratie afgekeurd. Klachtenservice is onbereikbaar (alleen per brief), onredelijk en niet bereid tot een oplossing te komen. Het door hen opgenomen telefoongesprek dat ik met de klantenservice heb gehad kunnen ze helaas niet meer terugvinden. Dat komt ze toch verdraaid goed uit. Ik zou iedereen afraden een verzekering af te sluiten bij VGZ.
Camel
|Heeft niets met VGZ te maken maar met zorg en kosten hiervoor in het algemeen : eigenlijke veel te duur, vooral het eigen risico als je chronisch ziek bent, moet je dit verplicht elk jaar weer betalen, boven op je toch al dure maandpremie.
Anoniem
|Uitstekende service Goede website Makkelijk alles te vinden online Deskundig Wel duur qua premie zeker de tandartsverzekering