Johan, niettegenstaande binnenboordmotoren niet je core business is, heb je toch vlot en snel het startprobleem van mijn boot kunnen oplossen, waarvoor dank.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Willem van der Rijken
|
Groot ego. Denken alles beter te weten en zijn niet bereid om extra service te bieden of met je mee te denken als klant.
Voor mijn oude buitenboordmotor moest een onderdeel besteld worden. Omdat ik het achteraf anders op wilde lossen, vroeg ik of mijn onderdeel nog in bestelling was (als dat niet zo was, kon ik de andere oplossing misschien uitvoeren). De beste man van Van Dulst legde uit hoe het bestelsysteem werkte en dat het meestal 2 weken duurt voordat iets binnen is. Mijn vraag was echter of mijn onderdeel nog in bestelling was. ''Wat denk je dat ik je nu sta te vertellen?'' was zijn antwoord. Hij verklaarde me voor gek dat ik dat vroeg. Achteraf bleek dus dat het onderdeel niet meer is geleverd, niks meer van gehoord.
Vandaag langs geweest voor een onderdeel van een oude schroef. ''Dit is niet los te verkrijgen, dat is één geheel met de schroef.'' Ik vroeg; wat kost zo'n schroef dan? ''Dat kost €70, dat kan ik je zo al vertellen.'' Daar kon ik het mee doen. Hij wilde ook geen verdere moeite doen om me van dienst te zijn. Bij de suzuki - mercury dealer in Drimmelen bleken ze deze zelfde onderdelen gewoon op voorraad te hebben. De man van Van Dulst lulde dus uit zijn nek.
2 Reviews Plaats review
Willy Verschoore
|Johan, niettegenstaande binnenboordmotoren niet je core business is, heb je toch vlot en snel het startprobleem van mijn boot kunnen oplossen, waarvoor dank.
Willem van der Rijken
|Groot ego. Denken alles beter te weten en zijn niet bereid om extra service te bieden of met je mee te denken als klant.
Voor mijn oude buitenboordmotor moest een onderdeel besteld worden. Omdat ik het achteraf anders op wilde lossen, vroeg ik of mijn onderdeel nog in bestelling was (als dat niet zo was, kon ik de andere oplossing misschien uitvoeren). De beste man van Van Dulst legde uit hoe het bestelsysteem werkte en dat het meestal 2 weken duurt voordat iets binnen is. Mijn vraag was echter of mijn onderdeel nog in bestelling was. ''Wat denk je dat ik je nu sta te vertellen?'' was zijn antwoord. Hij verklaarde me voor gek dat ik dat vroeg. Achteraf bleek dus dat het onderdeel niet meer is geleverd, niks meer van gehoord.
Vandaag langs geweest voor een onderdeel van een oude schroef. ''Dit is niet los te verkrijgen, dat is één geheel met de schroef.'' Ik vroeg; wat kost zo'n schroef dan? ''Dat kost €70, dat kan ik je zo al vertellen.'' Daar kon ik het mee doen. Hij wilde ook geen verdere moeite doen om me van dienst te zijn. Bij de suzuki - mercury dealer in Drimmelen bleken ze deze zelfde onderdelen gewoon op voorraad te hebben. De man van Van Dulst lulde dus uit zijn nek.