Tot mijn zeer grote verbazing vernam ik deze week het bericht dat er een klant zou zijn geweest die een vervelende reiservaring heeft gehad met Primavera Reizen. Hoewel natuurlijk niet ieder mens hetzelfde is en er helaas mensen zijn die al bij het minste geringste een aanleiding vinden (of zoeken) om te klagen, kan ik mij er nog steeds niets bij voorstellen. Wij gaan al jaren op vakantie met Primavera Reizen en we hebben nog nooit problemen gehad. Sterker nog, een paar jaar geleden heeft een lokale medewerkster van Primavera Reizen ons enorm goed geholpen in een zeer vervelende situatie. Al tijdens de vlucht naar Faro werd mijn moeder niet lekker en vreesde men voor een lichte hartaanval. Al direct op het vliegveld stond de medewerkster van Primavera Reizen op ons te wachten, heeft een taxi geregeld en is direct met ons meegegaan naar het ziekenhuis, achter de ambulance aan. Daar heeft zij gefungeerd als tolk en alles geregeld m.b.t. de verzekering etc.
Nadat mijn moeder een aantal dagen later het ziekenhuis mocht verlaten, heeft zij nog diverse keren geïnformeerd naar haar situatie en ook voorbereidingen getroffen voor de terugreis.
Menig touroperator zou zijn gestopt bij het regelen van de taxi naar het ziekenhuis, maar Primavera Reizen liet zien waarom zij al jaren één van de betrouwbaarste touroperators zijn en niet voor niets enorm veel vaste klanten hebben. Jammer dat één negatieve ervaring van één klant (en door Omroep Max natuurlijk nog even aangedikt) zo breed wordt uitgemeten in de media. Dit heeft Primavera Reizen met hun enorme staat van dienst niet verdiend, vandaar dat ik toch even de tijd heb genomen om deze review te plaatsen.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Linda
|
Slaan serieuze klacht in de wind 15 dagen vakantie die een hel waren
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Bert
|
Monte Gordo is veranderd in een bouwput, wegens renovatie van de boulevard en de daarbij behorende werkzaamheden. Op de website is daar niets van terug te vinden. "U loopt zó naar het prachtige strand".
Hoe? Dan moet je eerst de hekken weghalen. Op het strand is geen enkel paviljoen klaar. Geen drankje te bestellen en ook geen toilet. In de straten langs het strand één grote puinhoop met grote geulen, hopen zand en lawaai van drilboor en graafmachines. Geen echt vakantiegevoel!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
chaster
|
Op vakantieadres goede informatie door agent van Primavera. Hotel was iets minder maar wel goed
8.0
Prijs_kwaliteitverhouding
Klantgerichtheid
Service
P.J.Kruidenier.
|
De mensen daar zullen alles doen om het goed te regelen en je een aangename tijd te bezorgen.
26 Reviews Plaats review
Michel
|Tot mijn zeer grote verbazing vernam ik deze week het bericht dat er een klant zou zijn geweest die een vervelende reiservaring heeft gehad met Primavera Reizen. Hoewel natuurlijk niet ieder mens hetzelfde is en er helaas mensen zijn die al bij het minste geringste een aanleiding vinden (of zoeken) om te klagen, kan ik mij er nog steeds niets bij voorstellen. Wij gaan al jaren op vakantie met Primavera Reizen en we hebben nog nooit problemen gehad. Sterker nog, een paar jaar geleden heeft een lokale medewerkster van Primavera Reizen ons enorm goed geholpen in een zeer vervelende situatie. Al tijdens de vlucht naar Faro werd mijn moeder niet lekker en vreesde men voor een lichte hartaanval. Al direct op het vliegveld stond de medewerkster van Primavera Reizen op ons te wachten, heeft een taxi geregeld en is direct met ons meegegaan naar het ziekenhuis, achter de ambulance aan. Daar heeft zij gefungeerd als tolk en alles geregeld m.b.t. de verzekering etc.
Nadat mijn moeder een aantal dagen later het ziekenhuis mocht verlaten, heeft zij nog diverse keren geïnformeerd naar haar situatie en ook voorbereidingen getroffen voor de terugreis.
Menig touroperator zou zijn gestopt bij het regelen van de taxi naar het ziekenhuis, maar Primavera Reizen liet zien waarom zij al jaren één van de betrouwbaarste touroperators zijn en niet voor niets enorm veel vaste klanten hebben. Jammer dat één negatieve ervaring van één klant (en door Omroep Max natuurlijk nog even aangedikt) zo breed wordt uitgemeten in de media. Dit heeft Primavera Reizen met hun enorme staat van dienst niet verdiend, vandaar dat ik toch even de tijd heb genomen om deze review te plaatsen.
Linda
|Slaan serieuze klacht in de wind 15 dagen vakantie die een hel waren
Bert
|Monte Gordo is veranderd in een bouwput, wegens renovatie van de boulevard en de daarbij behorende werkzaamheden. Op de website is daar niets van terug te vinden. "U loopt zó naar het prachtige strand".
Hoe? Dan moet je eerst de hekken weghalen. Op het strand is geen enkel paviljoen klaar. Geen drankje te bestellen en ook geen toilet. In de straten langs het strand één grote puinhoop met grote geulen, hopen zand en lawaai van drilboor en graafmachines. Geen echt vakantiegevoel!
chaster
|Op vakantieadres goede informatie door agent van Primavera. Hotel was iets minder maar wel goed
P.J.Kruidenier.
|De mensen daar zullen alles doen om het goed te regelen en je een aangename tijd te bezorgen.