Bij elk notariskantoor krijg je tegenwoordig de documenten (zoals een koopakte) digitaal aangeleverd. Een paar jaar terug hebben wij via dit kantoor de aankoop van een pand laten voltrekken.
Op het verzoek werd eerst gereageerd met: "Dit ligt bij de makelaar van de verkopende partij. Daar kun je het opvragen"
!!!!!l Waarom ligt MIJN koopcontract c.q. akte bij de makelaar van verkopende partij?!!!!!!!
Navraag bij de makelaar leert dat dit gewoon bij de notaris ligt.
Nogmaals het verzoek bij Feikema leverde de volgende reactie op: "Digitaal aanleveren kost €55,-" Of anders via de Kadaster"
Service en klantgericht?
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
M. Konijn
|
Geen juiste informatieverstrekking met vervelende gevolgen. Pakt klacht niet serieus op.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rudi Holzhauer
|
Dit is een notaris die zich niet stoort en niet houdt aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Dat leidde bij mij tot zeer vervelende situaties. De notaris zelf is onbereikbaar. De medewerksters kunnen niet eens correct typen. Gebruik dit kantoor liever niet. Ik heb het voornemen een klacht tegen deze notaris in te dienen bij zowel de orde als bij de Autoriteit (voorheen het College Bescherming) Persoonsgegevens. Dit kantoor behoort gecorrigeerd.
10 Reviews Plaats review
Eva
|Doe geen zaken met deze club, krijgt u spijt van!
Fred
|Veel kletspraat, geen enkele actie op klachten.
Doen of ze gek zijn.
Jammer.
Esmé van Brest
|Bij elk notariskantoor krijg je tegenwoordig de documenten (zoals een koopakte) digitaal aangeleverd. Een paar jaar terug hebben wij via dit kantoor de aankoop van een pand laten voltrekken.
Op het verzoek werd eerst gereageerd met: "Dit ligt bij de makelaar van de verkopende partij. Daar kun je het opvragen"
!!!!!l Waarom ligt MIJN koopcontract c.q. akte bij de makelaar van verkopende partij?!!!!!!!
Navraag bij de makelaar leert dat dit gewoon bij de notaris ligt.
Nogmaals het verzoek bij Feikema leverde de volgende reactie op: "Digitaal aanleveren kost €55,-" Of anders via de Kadaster"
Service en klantgericht?
M. Konijn
|Geen juiste informatieverstrekking met vervelende gevolgen. Pakt klacht niet serieus op.
Rudi Holzhauer
|Dit is een notaris die zich niet stoort en niet houdt aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Dat leidde bij mij tot zeer vervelende situaties. De notaris zelf is onbereikbaar. De medewerksters kunnen niet eens correct typen. Gebruik dit kantoor liever niet. Ik heb het voornemen een klacht tegen deze notaris in te dienen bij zowel de orde als bij de Autoriteit (voorheen het College Bescherming) Persoonsgegevens. Dit kantoor behoort gecorrigeerd.