Deze maand een afspraak geprobeerd te maken voor mijn bruidskapsel. Ten eerste kreeg ik een vrij onvriendelijk en ongeïnteresseerde persoon aan de telefoon die geen idee had wat hij met deze vraag aanmoest. Na een lange stilte en veel doorvragen van mijn kant besloot hij iemand terug te laten bellen die mij meer kon vertellen. Ik heb dat telefoontje nooit gehad.
Na een paar dagen zelf teruggebeld en dezelfde jongeman aan de telefoon gekregen. Weer wist hij niet wat hij met de vraag om een bruidskapsel aanmoest. Ik drong erop aan iemand te spreken die dit wel wist. Uiteindelijk zou diegene mij weer terugbellen, want zij was met een klant bezig. Ik grapte nog dat hij er dit keer echt voor moest zorgen dat ik teruggebeld werd. Helaas. Nooit meer van ze gehoord.
Ik zou ze aanraden werknemers de telefoon op te laten nemen die gewoon antwoord kunnen geven op vragen en die er anders voor kunnen zorgen dat je de juiste persoon aan de telefoon krijgt.
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Jolanda
|
Ik vind het van deze mensen geweldig dat zij wekelijks de moeite nemen om in de zorginstelling Nebo te Zwijndrecht, waar mijn moeder op de gesloten afdeling woont, het haar van een aantal dames zo mooi op te steken.
Deze mensen zijn door hun dementie al zoveel waardigheid kwijtgeraakt.
Wat mooi dat Hilko hen helpt dat nog een klein beetje te behouden.
De dames zijn echt zo mooi gekapt.
Bedankt voor deze mooie daad.
2 Reviews Plaats review
Ylan
|Deze maand een afspraak geprobeerd te maken voor mijn bruidskapsel. Ten eerste kreeg ik een vrij onvriendelijk en ongeïnteresseerde persoon aan de telefoon die geen idee had wat hij met deze vraag aanmoest. Na een lange stilte en veel doorvragen van mijn kant besloot hij iemand terug te laten bellen die mij meer kon vertellen. Ik heb dat telefoontje nooit gehad.
Na een paar dagen zelf teruggebeld en dezelfde jongeman aan de telefoon gekregen. Weer wist hij niet wat hij met de vraag om een bruidskapsel aanmoest. Ik drong erop aan iemand te spreken die dit wel wist. Uiteindelijk zou diegene mij weer terugbellen, want zij was met een klant bezig. Ik grapte nog dat hij er dit keer echt voor moest zorgen dat ik teruggebeld werd. Helaas. Nooit meer van ze gehoord.
Ik zou ze aanraden werknemers de telefoon op te laten nemen die gewoon antwoord kunnen geven op vragen en die er anders voor kunnen zorgen dat je de juiste persoon aan de telefoon krijgt.
Jolanda
|Ik vind het van deze mensen geweldig dat zij wekelijks de moeite nemen om in de zorginstelling Nebo te Zwijndrecht, waar mijn moeder op de gesloten afdeling woont, het haar van een aantal dames zo mooi op te steken.
Deze mensen zijn door hun dementie al zoveel waardigheid kwijtgeraakt.
Wat mooi dat Hilko hen helpt dat nog een klein beetje te behouden.
De dames zijn echt zo mooi gekapt.
Bedankt voor deze mooie daad.