Wat een ***!!! Boek nooit via homair!! Een huisje geboekt voor 6 personen, 4 volwassen en 2 kinderen en dit voor 2 weken. Online zagen we een huisje die voor ons idee top leek echter kregen we pas naar het boeken van dit huisje een mail dat het huisje op een andere plek zou staan. Opzich niet echt iets waar wij ons druk over maakten, echter bleek het een heel ander huis te zijn dan we hebben geboekt! Het huisje was vies, erg veel stof en spinnenwebben, kastdeuren die niet dicht gingen, een hoekbankje waar je met zijn drieën op kon zitten (dat was al krapjes), een vierkante eettafeltje met 4 stoelen terwijl je een huisje boekt voor 6 personen, schimmel in de badkamer, water die om de minuut veranderde van temperatuur als je aan het douchen was, pannen waar je niet eens een gerecht in kon maken voor 6 personen, geen ruimte in de slaapkamers, als je fatsoenlijk wou aankleden zonder een hoofd, arm of knie te stoten dan moest je dat in de woonkamer(tje) doen want zelfs in de douche kon je, je kont niet keren. Onder het bed lag dikke plukken met haar en bij het raampje bij de keuken zat ook lekker veel haar en viezigheid. Putjes die verstopt raakte als je ging afwassen en een airco die lekte. Ook hadden we een bbq erbij besteld, deze was zo vies dat we hem niet hebben gebruikt. Uiteraard hebben we lopen klagen maar ze konden weinig doen want tja, de camping zat vol en er waren geen andere huisje beschikbaar. Ik deelde deze ervaring met mijn buren hier op het park en iedereen hier naast mij, hadden het zelfde probleem of iets vergelijkbaars. Ik heb filmpjes en foto's gemaakt van deze vieze en slechte ervaring en zal deze overal waar ik homair tegen kom delen!! NOOIT MEER!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
G.Z.
|
Homair heeft mij een voucher gegeven voor mijn door hen geannuleerde vakantie in mei/juni 2020.
Homair weigert echter de voucher uit te betalen, hetgeen volgens Europese wetgeving wel zou moeten. Pas nà 2021 kun je je geld eens terugeisen
Wel geld vangen, niet leveren en dan ook nog niet terugbetalen.
Dat is Homair.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Samantha Warrink
|
Wij zijn een gezin met 3 kinderen en hebben samen met mijn zusje die ook 3 kinderen heeft in oktober 2019 een vakantie geboekt via go4holiday een huisje van homair. Ik heb gelijk na de boeking contact opgenomen om 2 huisjes naast elkaar te reserveren, dit is ivm de kinderen wel erg leuk. Ik kreeg te horen dat dit pas in maart kon worden doorgegeven omdat dan pas de planning word gemaakt. Vervolgens in maart weer contact gezocht en kreeg te horen dat ivm Corona de planning verlaat zou zijn, wat begrijpelijk is. Nu vorige week contact gezocht aangezien onze vakantie dus doorgaat, en kreeg te horen dat ik dit dan voor 21 januari had moeten doorgeven en dat het dan kosteloos gedaan had kunnen worden. Het kan nog wel, maar kost dan 50 euro per persoon extra. De huisjes die wij geboekt hebben kosten 3100 euro per huisje voor 2 weken, dus die 50 euro extra is het probleem niet. Maar ik vind het echt belachelijk dat ik al vanaf de boeking aan het mailen ben, meerdere keren verkeerde informatie gekregen heb en dus nu dan nog weer extra moet betalen om huisjes naast elkaar te krijgen. Ik heb contact met homair gezocht en zij reageerde heel snel terug met de mededeling dat het extra kost en of ik dit wil doen. Vervolgens een mail terug gestuurd, situatie uitgelegd en gevraagd of hier geen uitzondering op te maken is gezien het aantal mails wat ik al gestuurd heb, en nu geen enkele reactie meer. SCHANDALIG !!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
bern akkerman
|
Door de Covid-19 crisis wilden wij onze reservering van een camping in de Provence van 17 juni t/m 2 juli 2020 annuleren. Ik ben zelf 72 richting 73 en mijn vrouw heeft een ernstige longdeficientie, dus dit jaar is het risico te groot om naar Frankrijk te gaan. Ik heb via alle (internet)adressen en telefoonnummers Homair proberen te bereiken, om mijn annulering door te geven. Zelfs een brief gestuurd + gefaxed naar het adres van Homair in Frankrijk. Maar niks, nada, rien geen enkele adres of telefoon is te gebruiken, En daarom ook geen enkele reactie van de kant van Homair. Ik heb begrip voor het feit, dat je vanwege de Covid-19 enige vertraging oploopt m.b.t. communicatie. Maar alles afsluiten en de klant in het ongewis laten is toch schandalig! Voor ons nooit meer Homair.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Koen
|
Geprobeerd met een vriendengroep een betaalbare vakantie te boeken in Italië. Voorwaarden zorgvuldig gelezen om zeker te zijn dat jongeren toegestaan worden en vooraf contact met de camping in kwestie gehad om alles te checken. minimum leeftijd was 18 waar iedereen aan voldeed. Vervolgens bericht dat de boeking geweigerd wordt en dat het geld terug gestord wordt. 2 weken verder en nogsteeds geen geld terug. Medewerkers denken totaal niet mee en doen geen moeite om te helpen. Verschrikkelijk bedrijf
16 Reviews Plaats review
Kasina doel
|Wat een ***!!! Boek nooit via homair!! Een huisje geboekt voor 6 personen, 4 volwassen en 2 kinderen en dit voor 2 weken. Online zagen we een huisje die voor ons idee top leek echter kregen we pas naar het boeken van dit huisje een mail dat het huisje op een andere plek zou staan. Opzich niet echt iets waar wij ons druk over maakten, echter bleek het een heel ander huis te zijn dan we hebben geboekt! Het huisje was vies, erg veel stof en spinnenwebben, kastdeuren die niet dicht gingen, een hoekbankje waar je met zijn drieën op kon zitten (dat was al krapjes), een vierkante eettafeltje met 4 stoelen terwijl je een huisje boekt voor 6 personen, schimmel in de badkamer, water die om de minuut veranderde van temperatuur als je aan het douchen was, pannen waar je niet eens een gerecht in kon maken voor 6 personen, geen ruimte in de slaapkamers, als je fatsoenlijk wou aankleden zonder een hoofd, arm of knie te stoten dan moest je dat in de woonkamer(tje) doen want zelfs in de douche kon je, je kont niet keren. Onder het bed lag dikke plukken met haar en bij het raampje bij de keuken zat ook lekker veel haar en viezigheid. Putjes die verstopt raakte als je ging afwassen en een airco die lekte. Ook hadden we een bbq erbij besteld, deze was zo vies dat we hem niet hebben gebruikt. Uiteraard hebben we lopen klagen maar ze konden weinig doen want tja, de camping zat vol en er waren geen andere huisje beschikbaar. Ik deelde deze ervaring met mijn buren hier op het park en iedereen hier naast mij, hadden het zelfde probleem of iets vergelijkbaars. Ik heb filmpjes en foto's gemaakt van deze vieze en slechte ervaring en zal deze overal waar ik homair tegen kom delen!! NOOIT MEER!
G.Z.
|Homair heeft mij een voucher gegeven voor mijn door hen geannuleerde vakantie in mei/juni 2020.
Homair weigert echter de voucher uit te betalen, hetgeen volgens Europese wetgeving wel zou moeten. Pas nà 2021 kun je je geld eens terugeisen
Wel geld vangen, niet leveren en dan ook nog niet terugbetalen.
Dat is Homair.
Samantha Warrink
|Wij zijn een gezin met 3 kinderen en hebben samen met mijn zusje die ook 3 kinderen heeft in oktober 2019 een vakantie geboekt via go4holiday een huisje van homair. Ik heb gelijk na de boeking contact opgenomen om 2 huisjes naast elkaar te reserveren, dit is ivm de kinderen wel erg leuk. Ik kreeg te horen dat dit pas in maart kon worden doorgegeven omdat dan pas de planning word gemaakt. Vervolgens in maart weer contact gezocht en kreeg te horen dat ivm Corona de planning verlaat zou zijn, wat begrijpelijk is. Nu vorige week contact gezocht aangezien onze vakantie dus doorgaat, en kreeg te horen dat ik dit dan voor 21 januari had moeten doorgeven en dat het dan kosteloos gedaan had kunnen worden. Het kan nog wel, maar kost dan 50 euro per persoon extra. De huisjes die wij geboekt hebben kosten 3100 euro per huisje voor 2 weken, dus die 50 euro extra is het probleem niet. Maar ik vind het echt belachelijk dat ik al vanaf de boeking aan het mailen ben, meerdere keren verkeerde informatie gekregen heb en dus nu dan nog weer extra moet betalen om huisjes naast elkaar te krijgen. Ik heb contact met homair gezocht en zij reageerde heel snel terug met de mededeling dat het extra kost en of ik dit wil doen. Vervolgens een mail terug gestuurd, situatie uitgelegd en gevraagd of hier geen uitzondering op te maken is gezien het aantal mails wat ik al gestuurd heb, en nu geen enkele reactie meer. SCHANDALIG !!!
bern akkerman
|Door de Covid-19 crisis wilden wij onze reservering van een camping in de Provence van 17 juni t/m 2 juli 2020 annuleren. Ik ben zelf 72 richting 73 en mijn vrouw heeft een ernstige longdeficientie, dus dit jaar is het risico te groot om naar Frankrijk te gaan. Ik heb via alle (internet)adressen en telefoonnummers Homair proberen te bereiken, om mijn annulering door te geven. Zelfs een brief gestuurd + gefaxed naar het adres van Homair in Frankrijk. Maar niks, nada, rien geen enkele adres of telefoon is te gebruiken, En daarom ook geen enkele reactie van de kant van Homair. Ik heb begrip voor het feit, dat je vanwege de Covid-19 enige vertraging oploopt m.b.t. communicatie. Maar alles afsluiten en de klant in het ongewis laten is toch schandalig! Voor ons nooit meer Homair.
Koen
|Geprobeerd met een vriendengroep een betaalbare vakantie te boeken in Italië. Voorwaarden zorgvuldig gelezen om zeker te zijn dat jongeren toegestaan worden en vooraf contact met de camping in kwestie gehad om alles te checken. minimum leeftijd was 18 waar iedereen aan voldeed. Vervolgens bericht dat de boeking geweigerd wordt en dat het geld terug gestord wordt. 2 weken verder en nogsteeds geen geld terug. Medewerkers denken totaal niet mee en doen geen moeite om te helpen. Verschrikkelijk bedrijf