Wilde reservering annuleren omdat op website van geboekte hotel stond dat hotel gesloten was. Expedia wilde zelf uitzoeken en zou terugbellen (niet gedaan). volgende dag zelf weer gebeld. Wilden het uitzoeken. Gaven aan het hotel bestaat nog (overgenomen voor ander en voortgezet op locatie 30 min lopen van af oude die in centrum was, reden van boeking was centrum). Doorverbonden met afdeling die annulering kon regelen. Kreeg de vraag waarom ik wilde annuleren, nou omdat het het GESLOTEN is. Na 2 x meer dan 30 min. aan de lijn gehangen te hebben eindelijk kunnen annuleren.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Wanda Bijster
|
Accommodatie geheel niet volgens het gepubliceerde door Expedia. Wel betaald. Er geen gebruik van gemaakt. Nu na 6 weken en vele mails nog steeds geen reactie op onze klacht. Nooit meer Expedia!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Expedia
|
Komen net terug uit Meloneras. Alles top geregeld.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
An
|
Zeer slecht! Mijn man krijgt een bevestigingsms binnen op naam van Bernard Dambrine voor een boeking van 12 januari 2019 op 13 januari 2019. Hij heet echter niet zo, en zegt de boeking niet gedaan te hebben. Ook zijn de 4 laatste cijfers van de VISAkaart anders. De klantendienst kan niet bevestigen dat zij een ernstige fout hebben gemaakt en kan niet aangeven dat mijn man hier niets mee te maken heeft. Zij geven ook niet aan maatregelen te nemen om dergelijke fouten in de toekomst te vermijden. Ik kan dus momenteel de reservatie van deze persoon annuleren of volledig wijzigen!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Nick van de Kerkhof
|
Boek nooit via deze vervoerder! Voordat je opgehaald wordt bij je hotel, word je gebeld met de mededeling dat de chauffeur bij een politiecontrole is gestremd en je daardoor niet op tijd kan ophalen. Je dient dan zelf een taxi te regelen en die kosten voor te schieten. Later zou je deze kosten kunnen declareren. Echter krijg je deze uiteindelijk nooit terug! Oftewel, boek hier nooit!
47 Reviews Plaats review
GR
|Wilde reservering annuleren omdat op website van geboekte hotel stond dat hotel gesloten was. Expedia wilde zelf uitzoeken en zou terugbellen (niet gedaan). volgende dag zelf weer gebeld. Wilden het uitzoeken. Gaven aan het hotel bestaat nog (overgenomen voor ander en voortgezet op locatie 30 min lopen van af oude die in centrum was, reden van boeking was centrum). Doorverbonden met afdeling die annulering kon regelen. Kreeg de vraag waarom ik wilde annuleren, nou omdat het het GESLOTEN is. Na 2 x meer dan 30 min. aan de lijn gehangen te hebben eindelijk kunnen annuleren.
Wanda Bijster
|Accommodatie geheel niet volgens het gepubliceerde door Expedia. Wel betaald. Er geen gebruik van gemaakt. Nu na 6 weken en vele mails nog steeds geen reactie op onze klacht. Nooit meer Expedia!
Expedia
|Komen net terug uit Meloneras. Alles top geregeld.
An
|Zeer slecht! Mijn man krijgt een bevestigingsms binnen op naam van Bernard Dambrine voor een boeking van 12 januari 2019 op 13 januari 2019. Hij heet echter niet zo, en zegt de boeking niet gedaan te hebben. Ook zijn de 4 laatste cijfers van de VISAkaart anders. De klantendienst kan niet bevestigen dat zij een ernstige fout hebben gemaakt en kan niet aangeven dat mijn man hier niets mee te maken heeft. Zij geven ook niet aan maatregelen te nemen om dergelijke fouten in de toekomst te vermijden. Ik kan dus momenteel de reservatie van deze persoon annuleren of volledig wijzigen!
Nick van de Kerkhof
|Boek nooit via deze vervoerder! Voordat je opgehaald wordt bij je hotel, word je gebeld met de mededeling dat de chauffeur bij een politiecontrole is gestremd en je daardoor niet op tijd kan ophalen. Je dient dan zelf een taxi te regelen en die kosten voor te schieten. Later zou je deze kosten kunnen declareren. Echter krijg je deze uiteindelijk nooit terug! Oftewel, boek hier nooit!